عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته پشتیبانی ومالی ستاد انتخابات استان برگزارشد


جلسه کمیته پشتیبانی ومالی ستاد انتخابات استان برگزارشد

جلسه کمیته پشتیبانی ومالی ستاد انتخابات استان برگزارشد

 جلسه کمیته پشتیبانی ومالی ستاد انتخابات استان به ریاست ربیعی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان در روز جاری 6 اسفند 94 برگزارشد.

در این جلسه که به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده و گزارش عملکرد کارگروه های متشکله در کمیته و با حضور اعضای کمیته پشتیبانی تشکیل گردید، ربیعی ضمن اعلام رضایتمندی از چگونگی عملکرد اعضای کمیته ابراز نمود و گفت : کلیه نیروهای عضو کمیته پشتیبانی اعم از کارگروه مالی،پذیرایی، نقلیه و تاسیسات و نیز تجهیزات و ساماندهی اموال قبل از زمان برگزاری انتخابات در محل ماموریت خویش حضور یافته و مجدداً برنامه ها و اقدامات اجرایی محوله را بررسی و بازبینی نهایی نمایند.

ربیعی در ادامه بر لزوم حفظ نظم وآرامش در طول مدت برگزاری انتخابات و تعامل بیشتر با سایر کمیته های ستاد انتخابات تاکید نمودند.

وی با اشاره به رعایت اخلاق انتخاباتی نیز افزود : ملت و مردم ، مسئولان ستاد انتخاباتی را چهره های مورد اعتماد می دانند و مسئولان ستادهای اجرایی انتخابات نیز از هر حزب و گروهی که هستند ، بی طرفی را رعایت کنند تا آرامش انتخاباتی برقرار گردد.

در این جلسه همچنین بر اعزام به موقع خودروها و رانندگان به فرمانداریهای تعیین شده تا قبل از زمان برگزاری انتخابات تاکیدگردید.

لازم به ذکر است که کمیته پشتیبانی انتخابات تا کنون 12 جلسه در راستای هماهنگی اقدامات اجرایی مرتبط با پشتیبانی انتخابات تشکیل داد که دارای 88 مصوبه بوده و در سایه الطاف الهی و همکاری اعضای کمیته تمامی مصوبات اجرا و در موعد مقرر اقدام گردید.

 

جلسه کمیته پشتیبانی ومالی ستاد انتخابات استان برگزارشد

 

جلسه کمیته پشتیبانی ومالی ستاد انتخابات استان برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .