عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیازمند خرد جمعی در همه حوزه ها هستم

استاندار گلستان:

نیازمند خرد جمعی در همه حوزه ها هستم

استاندار گلستان در دیدار با هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان گفت: اینجانب نیازمند خرد جمعی در همه حوزه­ها هستم و از این رو به تک تک شما نیاز دارم.
دکتر حسن صادقلو در این دیدار با تأکید بر اصل خرد جمعی افزود: اولین گام ما چیدمان نیروهاست، یعنی با عقل جمعی افراد شایسته را در جایگاه خودشان قرار دهیم.
وی با اشاره به این که در انتخاب مدیران صنعتی نظرات اتاق لحاظ خواهد شد، عنوان کرد: برای خروجی مناسب در فعالیت­ها اگر اینجانب به سراغ شما نیامدم شما تذکر بدهید، از هم قهر نکنیم و شما هم اجازه بدهید تا از کارتان انتقاد شود و تذکر بدهیم.
دکتر صادقلو در ادامه سخنان خود ضمن تأکید بر حضور مؤثر بخش خصوصی خواستار تنظیم مناسب جلسات و نشست­ها، جلوگیری از اتلاف وقت، ورود اعضاء هیئت نمایندگان به کارگروه­ها، لزوم ارائه آمار درست و صحیح، تشکیل اتاق فکر و ... شد.
هفتمین استاندار گلستان در پایان سخنان خود با بیان ایجاد «فرصت سازی» توسط دولت، گفت: امیدوارم دست به دست هم دهیم و با این ظرفیتی که شما دارید، به نحو احسن هویتی به آینده استان ببخشیم.
رئیس اتاق بازرگانی گرگان نیز با ابراز تشکر از امکان دیدار حضوری با استاندار گلستان و ارائه توضیحاتی در مورد فعالیت اتاق، میزان تولید، صادرات، واردات و مشکلات فراروی تجارت استان گفت: تقاضای ما از استاندار این است که در انتخاب مدیران صنعتی و اقتصادی با توجه به بعد کارشناسی موضوع، نظرات اتاق را جویا شود تا مانند گذشته شاهد صدمات نباشیم.
حمید دامغانی هم چنین به مزیت­های مرزی و هوایی گلستان اشاره کرد و با تأکید بر اهمیت نقش سفرا و رایزنان بازرگانی در بازارهای هدف افزود: انتخاب سفرا و رایزنان بازرگانی در بازارهای هدف به منظور برقراری ارتباط و عقد قراردادهای دو یا چندجانبه بسیار حائز اهمیت است و از این رو لزوم ارتباط با وزیر امور خارجه توسط استاندار را می طلبد.
در این دیدار هر یک از اعضای هیئت نمایندگان با معرفی خود و زمینه فعالیت اقتصادی در بحث و گفت و گوهای دوسویه شرکت کردند و به تشریح شرایط تجاری و اقتصادی استان و بیان خواسته­ ها پرداختند.


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1257
  • کد خبر : 183