عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

آیین تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و "مهندس قانع" معاوت برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

در این مراسم "مهندس رحمتی" به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان معرفی و از خدمات "مهندس هاشمی" مدیر عامل پیشین این مجموعه تقدیر بعمل آمد.

" علی اصغر طهماسبی" طی سخنانی با تأکید بر اهمیت مقوله فرهنگ در جامعه گفت: ما ایرانیان از تاریخ باستان و حتی پیش از تشرف به اسلام دارای فرهنگ و دانش بوده ایم و همواره به این فرهنگ خود مفتخریم.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما یک کشور فرهنگی است که ما می توانیم از این مقوله ارزشمند نهایت استفاده را ببریم و یکی از حوزه هایی که بسیار نیازمند به فرهنگسازی است، مصرف آب در کشور می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت: وضعیت سفره های زیر زمینی آب در استان گلستان با وجود بیش از 10 هزار حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق شناسنامه دار و تعداد زیادی چاه غیر مجاز ، به نقطه خطر رسیده و اگر نتوانیم برنامه ریزی مطلوبی در این حوزه داشته باشیم، استان گلستان در سالهای آینده با بحران جدی کمبود آب و خشکسالی مفرط مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان مصرف آب در کشور ما چندین برابر کشور های بزرگ و پرجمعیت است، افزود: میزان مصرف آب در کشور ما 6 برابر میزان مصرف کشور ژاپن است که دو برابر ما جمعیت دارد و این مسأله خوشایندی نیست.

طهماسبی اضافه کرد: باید فرهنگ اصلاح الگوی مصرف را در همه سطوح مختلف انرژی در جامعه نهادینه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه خواستار توجه جدی مدیران آب و فاضلاب استان به طرحهای میان مدت و دراز مدت تأمین آب شرب و توجه جدی به اجرای پروژه های فاضلاب در سطح استان شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی و سرمایه گذاران در استان، تشویق سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، صیانت قضائی و امنیتی از سرمایه گذار و حمایت از اشتغال جوانان، توسط مدیران و مسئولان استان تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین به بیان گزارشی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در یکسال گذشته پرداخت و بیان کرد: خروج اقتصاد کشور از حالت رکود ، گسترش روابط دیپلماتیک با کشورهای جهان از طریق گفتگو و مذاکره و اجرای موفقیت آمیز طرح تحول سلامت از جمله مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم در یکسال گذشته بوده است.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .