عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ميلياردها تومان پروژه نيمه كاره در گلستان وجود دارد


ميلياردها تومان پروژه نيمه كاره در گلستان وجود دارد

 معاون عمراني استاندار گلستان گفت: ميلياردها تومان پروژه نيمه كاره در گلستان وجود دارد كه اين طرح‌ ها جدا از پروژه ‌هاي ملي است.

مهندس "عبدالرضا دادبود" در سومين گردهمايي تامين مالي طرح هاي تملك دارايي ‌هاي سرمايه ‌اي بخش آب كشور در گرگان افزود: دو برابر بودجه فوق در بخش پروژه ‌هاي در دست برنامه‌ ريزي بايد به گلستان تزريق شود تا روند اجرايي پروژه ‌ها به سامان برسد.
وي تصريح كرد: آسيب شناسي طرح‌ ها و برنامه‌ ‌ريزي درست مي‌ تواند در اجراي آنها موثر واقع شود و اراده انجام كارهاي اساسي بايد وجود داشته باشد تا با استفاده درست و اصولي از منابع مالي بتوانيم پروژه ‌ها را به نتيجه مطلوب برسانيم.
وي ادامه داد: تنوع و گستردگي تامين منابع مالي طرح‌ هاي تملك دارايي‌ هاي سرمايه ‌اي و جوان بودن استان در مسائل زيرساختي نياز به تمرين بيشتري ايجاب مي ‌كند و اين الزام را به وجود مي‌ آورد كه مرتبا فرآيندها را طي كنيم.
دادبود يادآور شد: تنوع روش‌ ها، اعتبارات و شناسايي خلا‌ ها بايد با استفاده از ظرفيت‌ هاي قانوني مرتفع شود گرچه تاكنون نيز تلاش‌ هاي خوبي در اين زمينه صورت گرفته اما به نظر مي‌ رسد هنوز با نقطه مطلوب فاصله داريم.
وي گفت: براي دستيابي به نتايج مطلوب در بخش تامين منابع مالي نيازمند نگاه جديدتري در سطح كشور هستيم تا مشكلات اين بخش به حداقل برسد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 2856
  • کد خبر : 189