عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک مدیرکل امور بانوان گلستان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)


پیام تبریک مدیرکل امور بانوان گلستان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)

پیام تبریک مدیرکل امور بانوان گلستان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)

پیام تبریک دکتر کلثوم غفاری توران مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به مناسبت ولادت با سعادت دخت نبی اکرم (ص) , حضرت فاطمه زهرا (س)

بسم الله الرحمن الرحیم

امسال تحول طبیعت به رویش گلی از باغ نبوت مزیّن می شود و عرشیان به تهنیت تولّد برترین بانوی خلقت به زمین می آیند. خانه ی وحی به قدم ریحانه ای از فردوس برین نورباران می شود و زنان آسمانی، هاجر، مریم و آسیه به خدمت خدیجه می آیند. حضرت ختمی مرتبت (ص) به واسطه ی قدوم دخترش، ام ابیها، فاطمه (س) از جانب حضرت دوست مژده « انّا أعطیناکَ الکوثر» می گیرد و زهرا (س) عالم خاکی را به وجود آسمانی خویش مفتخر می سازد، تا تمام ظرفیت وجودی یک زن را به منصّه ظهور برساند؛ دختری دلسوز، همسری بی نظیر و مادری نمونه در منزل و بانویی مسئولیت پذیر در اجتماع. آری حضرت فاطمه (س) نمونه ی اعلای یک زن در تمام ابعاد است و چه زیباست که ولادت با سعادتش « روز زن و روز مادر » نام گرفته است.

با امید به اینکه زنان و دختران ما با الگو گرفتن از آن حضرت بتوانند هم در خانواده وظایف خود را به احسن وجه به انجام رسانند و هم در جامعه فعالیت های سالم و سازنده ای داشته باشند، صمیمانه ترین شادباش های خود را تقدیم تک تک این عزیزان می نمایم و توفیق همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

« من الله التوفیق»

کلثوم غفاری توران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 8123
  • کد خبر : 19001