عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته دفاع مقدس بهترین فرصت انتقال میراث مقاومت به نسلهای آینده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت انتقال میراث مقاومت به نسلهای آینده است

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت انتقال میراث مقاومت به نسلهای آینده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای انتقال میراث گرانبهای مقاومت و ایثار، به نسلهای آینده است.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس از خود جنگ هم بالاتر است زیرا طی 8 سال دفاع قهرمانانه ملت ایران در برابر دشمن متجاوز و تا بن دندان مسلح که مورد حمایت تمامی قدرتهای جهان بود، فرزندان این آب و خاک با روحیه مقاومت، ایثار و شهادت و با کمترین تجهیزات و امکانات جنگی توانستند از خاک کشور جانانه دفاع کنند.

وی با بیان اینکه خاطره رشادتهای آن سرداران دلیر باید سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود، افزود: دفاع مقدس سرشار از معنویت، مقاومت، خلاقیت، خودباوری، ایثار و از خودگذشتگی است از اینرو باید این فرهنگ ناب را به نسلهای بعد منتقل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی را از برکات گرامیداشت دفاع مقدس دانست و بیان کرد: امروز به لطف صدور فرهنگ مقاومت و ایستادگی ملت ما در مقابل جهان استکبار، مردم فلسطین، لبنان ، سوریه و عراق نیز در مقابل صهیونیستها و تروریستهای تکفیری ذره ای پا پس نمی کشند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ غنی اسلام در مقابل زیاده خواهی دشمنان است، تصریح کرد: گرامیداشت دفاع مقدس باعث تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی، وحدت و همبستگی ملی همراه با مشارکت عمومی خواهد شد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا ضمن حفظ آمادگی رزمی و فکری در مقابل تهدیدات دشمنان، اقتدار نظامی خود را نیز به رخ جهانیان بکشیم.

وی ادامه داد: یکی از برکات دفاع مقدس نقش بازدارندگی ان در مقابل دشمنان نظام است و می بینیم که به لطف اقتداری که از برکت خون شهدای دفاع مقدس نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است، امروز حل معادلات پیچیده منطقه خاورمیانه، بدون رأی و نظر ایران امکان پذیر نخواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه ستاد استانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست استاندار محترم و در شهرستانها به ریاست فرمانداران عزیز شکل گرفته و متشکل از 7 کارگروه نظامی، فرهنگی، پشتیبانی، ایثارگران، اطلاع رسانی ، ورزشی و کارگروه شهرستانها می باشد که انتظار داریم مدیران دستگاههای عضو در این کارگروهها، در جلسات و برنامه های مرتبط با این هفته مشارکت فعال داشته باشند.

وی با تأکید بر نقش پررنگ صدا و سیما در به تصویر کشیدن تصاویر دفاع مقدس، گفت: انتظارمان از همه رسانه های نوشتاری، خبرگزاریها و فعالان فضای مجازی این است تا نقش پررنگ و اثرگذاری در اشائه فرهنگ ایثار و مقاومت داشته باشند.

طهماسبی در پایان بر نقش مساجد و مسجد محوری و برجسته سازی نقش اقوام استان گلستان در دفاع مقدس تأکید کرد.

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت انتقال میراث مقاومت به نسلهای آینده است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .