عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداختن زیاد به حاشیه های ورزش دلیل عدم موفقیت ما در برخی از رشته ها است

معاون استاندار در دیدار با مربی سابق تیم ملی والیبال

پرداختن زیاد به حاشیه های ورزش دلیل عدم موفقیت ما در برخی از رشته ها است

پرداختن زیاد به حاشیه های ورزش دلیل عدم موفقیت ما در برخی از رشته ها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: پرداختن بیش از حد به حاشیه های ورزش، مهمترین دلیل عدم نتیجه گیری ما در بسیاری از رشته ها از جمله فوتبال است.

"علی اصغر طهماسبی" در دیدار با "مصطفی کارخانه" سرمربی سابق تیم ملی والیبال اظهار داشت: متأسفانه فضای رسانه ای پیرامون ورزش کشور بویژه رشته های پرطرفدار به گونه ای است که کوچکترین مسائل حاشیه ای در رسانه های ما برجسته سازی شده و بازیکنان و مربیان ما را به حاشیه می کشاند.

وی در ادامه مهمترین دلیل موفقیت تیمهای ملی والیبال ایران را در سالهای اخیر برنامه ریزی صحیح، دوری از حاشیه ها و توجه به مسأله مهم استعدادیابی دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: تخریب و تهمت در فضای ورزش ما باعث شده که با وجود تمامی ظرفیتهایی که در کشور داریم، در رشته هایی نظیر فوتبال به آنچه که استحقاقش را داریم، نرسیم.

وی با بیان اینکه باید قدر سرمایه های خود را در حوزه ورزش بدانیم، گفت: امروز بسیاری از کشورهای منطقه افسوس حضور مربیانی چون آقای کارخانه را در کشورهایشان می خورند و میلیون ها دلار مجبورند تا صرف استخدام مربیان غیر بومی کنند، حال آنکه ما در کشور مربیانی امثال مصطفی کارخانه در والیبال و مربیان بزرگی در سایر رشته های ورزشی داریم که از ظرفیت آنها به خوبی استفاده نکرده ایم.

طهماسبی با بیان اینکه باید قدردان داشته ها و سرمایه های خود در ورزش باشیم ادامه داد: پیشکسوتان تاج سر ورزش ما هستند و باید از ظرفیت آنها در تمام رشته های ورزشی استفاده کنیم و اینگونه نباشد که یک ورزشکار بعد از بازنشستگی خانه نشین شده و کسی سراغش را نگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: ورزش امروز یک صنعت است که می تواند باعث رشد و شکوفایی اقتصاد کشورها شود از این رو باید در کنار پرداختن به ورزش قهرمانی و رسیدن به سکوهای جهانی، در بحث درآمد زایی و مباحث اقتصادی ورزش ورود کرده و از ظرفیت این بنگاه اقتصادی پردرآمد استفاده کنیم.

وی در ادامه شناسایی و جذب سرمایه گذار ورزشی و استعدادیابی را از اولویتهای مهم ورزش استان خواند.

طهماسبی در پایان با اشاره به وجود پتانسیل گلستان در رشته والیبال خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور مربی توانمندی همچون آقای کارخانه شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای بیشتری در والیبال استان باشیم.

مصطفی کارخانه هم در این دیدار ضمن قدردانی از نگاه حمایتی مسئولان استان از ورزش و بخصوص رشته والیبال گفت: حمایتهای شما مسئولین سبب دلگرمی و پشتکار بیشتر جامعه ورزش خواهد شد.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: هدف و چشم انداز حضور ما در استان گلستان این است که با تمرکز بر استعدادیابی و بهره مندی از ظرفیت بالای والیبال استان، تا سال 1397 گلستان را به یکی از قطبهای برتر والیبال کشور تبدیل کنیم.

پرداختن زیاد به حاشیه های ورزش دلیل عدم موفقیت ما در برخی از رشته ها است

پرداختن زیاد به حاشیه های ورزش دلیل عدم موفقیت ما در برخی از رشته ها است

پرداختن زیاد به حاشیه های ورزش دلیل عدم موفقیت ما در برخی از رشته ها است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .