عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پيشگيري اساس هدايت اسلامي است

استاندار گلستان:

پيشگيري اساس هدايت اسلامي است

پيشگيري اساس هدايت اسلامي است

استاندار گلستان گفت : اسلام در دايره هدايت و تربيت نگاه پيشگيرانه دارد آنقدر كه پيشگيري اساس هدايت اسلامي است و درمان ظرفيت كمتري دارد .

دكتر « حسن صادقلو » صبح امروز در مجمع پيشگيري از وقوع جرم با موضوع « بررسي علل و عوامل ارتكاب جرائم قتل و خودزني و ارائه راهكارهاي مؤثر پيشگيري از وقوع آن » كه در سالن اجتماعات شركت گاز استان برگزار شد افزود : اگر با دقت تمام رگه هالي آموزه هاي اسلام را بررسي كنيم بيشتر آن پيشگيري است .
وي اظهار داشت : دنياي امروز به حكم عقلي و وجداني براي موضوع پيشگيري اهميت قائل شده است و بايد محتوا و خروجي كارمان عملياتي شود بر همين اساس بايدها و نبايدهاي عملياتي نشست ها را در نظر بگيريم . 
وي سركشي قضات به نيروهاي مسلح و اقدامات پيشگيرانه را نوعي تبعيت و پيروي از منويات مقام معظم رهبري دانست و خاطرنشان كرد : خواست معظم له و تأكيد ايشان نيز همواره بر پيشگيري از وقوع جرم است .
به گفته استاندار گلستان ؛ امروز نيروهاي مسلح با تمام وجود و گمنام براي حفظ كشور و نظام تلاش مي كنند و اجر آنها را خداوند متعال خواهد داد اما اندك جرمي هم كه خداي ناكرده اگر اتفاق بيفتد بايد نگاه پيشگيرانه به آن داشته باشيم .
صادقلو با بيان اينكه نيروهاي مسلح هم مانند ساير افراد بايد مديريت الهي و انساني شوند تصريح كرد : مديريت الهي و انساني براي نيروهاي مسلح يك ظرفيت مهم است .
وي گفت : مديريت الهي براي همه انسانها از جمله نيروهاي مسلح با شناخت و تعريف درست انساني از نگاه قرآن كريم در همه برنامه ريزي ها و به ويژه در برنامه ريزي هاي پيشگيرانه لحاظ گردد .
استاندار گلستان با بيان اينكه نيروهاي مسلح ما بايد آهنين باشند اظهار داشت : در طي هشت سال دفاع مقدس دشمنان ما آهن داشتند و ما با توكل و ايمان آهنين شده بوديم و در مقابل آنها هشت سال ايستاديم .
وي تأكيد كرد : فرماندهان بايد در صحنه هاي مديريت نيروهاي مسلح براي هريك از نيروهاي خود معلمي خاص داشته باشند زيرا ساختار هر انساني داراي فرمول خاصي است كه اگر آنها را نشناسيم نمي توانيم خوب تربيت كنيم .
به گفته صادقلو ؛ نوع حركت پيشگيرانه هم نيازمند يك تعريف جامع از شخصيت نيروهاست .
استاندار گلستان در پايان تصريح كرد : كار شما فرماندهان عقيدتي و فرماندهان مسلح و نظامي معلمي است و بايد از اين ظرفيت به خوبي استفاده كنيد .
وي تأكيد كرد : با رفتار و كردار خود نيروهاي مسلح را تربيت كنيد كه مؤثرتر از برخورد قانوني است و مي تواند در پيشگيري مؤثر باشد .
مجمع پيشگيري از وقوع جرم با موضوع « بررسي علل و عوامل ارتكاب جرائم قتل و خودزني و ارائه راهكارهاي مؤثر پيشگيري از وقوع آن » به ميزباني گروه مهندسي رزمي و پدافند غيرغامل تيپ 45 جواد الائمه و سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان گلستان صبح امروز در سالن اجتماعات شركت گاز استان برگزار شد .


تأیید کننده خبر : shirangi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1282
  • کد خبر : 199