عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه چیز برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده است

رئیس ستاد انتخابات استان:

همه چیز برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده است

همه چیز برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان، گفت: همه ملزومات پیش بینی شده و با آمادگی کامل عوامل اجرایی، همه چیز آماده برگزاری یک انتخابات پرشور است.

"علی اصغر طهماسبی" در سی و ششمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهارکرد: مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات، از صبح امروز و 24 ساعت قبل از آغاز اخذ رأی به پایان رسیده و کاندیداها و هوادارانشان به هیچ عنوان حق تبلیغات ندارند.

وی ادامه داد: فرایند رأی گیری در سه حوزه انتخابیه استان شامل شهرستانهای (گرگان و آق قلا)، (مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه) و (کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز) از ساعت 8 صبح فردا برابر با 10 اردیبهشت در 863 شعبه اخذ رأی آغاز شده و به مدت 10 ساعت ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: هرگونه تمدید ساعت اخذ رأی به دلیل استقبال مردم با تشخیص وزارت کشور و استاندار محترم به اطلاع عموم خواهد رسید، ضمن اینکه از مردم فهیم استان می خواهیم برای جلوگیری از ازدهام جمعیت و تسهیل فرایند اخذ رأی، در همان ساعات اولیه به شعبات و صندوق ها مراجعه کنند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: در بعد امنیت انتخابات به حمد الله مشکلی نداریم و از ساعات اولیه صبح جمعه شورای تأمین استان در استانداری گلستان مستقر خواهند شد و در کنار کمیته امنیت انتخابات، تمامی موارد را به دقت زیر ذره بین خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارتأکید کرد: همه تلاش خود را بکار گرفته ایم که تا با رعایت مرّ قانون و اصل شفاف سازی، انتخاباتی سالم و پرشور برگزار نماییم.

به گفته وی: در راستای همین شفاف سازی از فرمانداران خواستیم تا اجازه دهند نمایندگان نامزدها در تمامی مراحل شمارش، تجمیع و جمع بندی نتیجه، حضور داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان با بیان اینکه برگزاری انتخابات کار بسیار سخت و دشواری است، گفت: امیدواریم که نتیجه بیش از 10 ماه تلاش اعضای ستاد انتخابات استان و کلیه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستانها، منجر به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در مرحله دوم شود.

همه چیز برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده است

همه چیز برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده است

همه چیز برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .