عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » المپیاد ورزشی گلستان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‎شود

با محوریت اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان:

المپیاد ورزشی گلستان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‎شود

المپیاد ورزشی گلستان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‎شود

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری المپیاد ورزشی با محوریت اجلاسیه 4 هزار شهید این استان با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

بهمن طیبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: افتتاح نخستین دوره المپیاد ورزشی 13 اردیبهشت‎ماه جاری در 10 رشته با حضور وزیر ورزش و جوانان در استادیوم ورزشی آزادی شهرستان گرگان برگزار می‎شود.

وی در خصوص رشته‎های 10گانه این المپیاد ورزشی تصریح کرد: ورزشکاران در رشته‎های تکواندو، بدمینتون، والیبال، دوومیدانی، کشتی، بسکتبال، کاراته، فوتبال، ژیمناستیک و تنیس روی میز با یکدیگر رقابت می‎کنند، رشته کشتی برای بانوان وجود ندارد، امکان رده‎بندی شهرستانی و کسب مقام‎های قهرمانی برای ورزشکاران وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی با شرکت 2 هزار و 500 ورزشکار دختر و پسر در رده نوجوانان است، افزود: 225 مدال طلا، 255 مدال نقره، 327 مدال برنز، 19 جام قهرمانی و نایب قهرانی و 19 جام مقام سوم به افراد برگزیده تعلق می‎گیرد.

طیبی با اشاره به اینکه موضوع استعدادیابی در اولویت ورزش و جوانان استان گلستان است از برگزاری آئین ویژه‎ای برای افتتاح المپیاد ورزشی با حضور چهره‎های شاخص ورزشی استان خبر داد.

به گفته طیبی،نخستین المپیاد ورزشی در سال 1395 از 13 اردیبهشت در گلستان آغاز شده و تا 27 اردیبهشت ادامه دارد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .