عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمام دستگاهها موظفند اطلاعات خود را در سيمابر به روز كنند


تمام دستگاهها موظفند اطلاعات خود را در سيمابر به روز كنند

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري گلستان گفت : تمام دستگاههاي اجرايي استان موظفند اطلاعات خود را در سيستم سيمابر به روز كنند تا يك محل سر شار از اطلاعات نو وجود داشته باشد.

علي اصغر جباري عصر روز يكشنبه در جلسه كارگروه پژوهش ، فناوري و تحول اداري استان ضمن تشكر از اعضاء كارگروه ها و كارشناسان و تسهيل كنندگان سند توسعه استان، كمك و همكاري همه جانبه دستگاههاي اجرايي و دست اندر كاران را در توسعه و ارتقاء استان خواستار شد. 
وي با بيان اينكه اولويتهاي استان در حوزه ها ي كشاورزي،گردشگري و صنعت است افزود : با عنايت به آماده سازي زير ساخت هاي نرم افزاري و سخت افزاري و هماهنگي آن با ديگر حوزه ها مي توان با همكاري و همدلي استان را متحول كرد. 
جباري اظهار داشت : اداره كا آموزش و پژوهش استانداري به عنوان يك مركز محوري و تخصصي ، با استفاده از تمام ظرفيتها ، اطلاعات را احصاء مي نمايد 
وي ادامه داد : اين اداره كل با هماهنگي همه دستگاهها و مراكز و شناسايي اولويتهاي استان، پايگاه قابل اتكا يي است كه حرف و عمل واحد بوجود مي آورد و مي تواند مرجعي باشد كه اساتيد ، فرهيختگان ، نخبگان و صاحب نظران و بويژه مديران ارشد استان براي دريافت اطلاعات به آن رجوع كنند . 
معاون استاندار گلستان با اشاره به پارك هاي علم و فناوري در استان خاطرنشان كرد : مهمترين مركزي كه در استان شكل گرفته و با سرعت هر چه تمام تر مسير رو به جلو را طي مي كند همين پارك علم و فناوري است .
جباري ادامه داد : ديگر مراكز نيز در استان فعال هستند و اميدواريم به موازات اين مركز بتوانيم شركتهاي دانش بنيان كه در هزاره جديد ناديده گرفتن آن غير ممكن است را گسترش دهيم. 
به گفته وي ؛ در حوزه آموزش و پژوهش در كشور و استان بايد به كه پژوهش عملياتي كه خروجي آنها به محصول نهايي و در آخر به تجاري شدن منجر مي شود توجه ويژه شود . 
جباري گفت : كساني كه فعاليت خود را با شركتهاي دانش بنيان آغاز نموده اند موفقيت چشم گيري را بدست آورده اند و شركت شهركهاي صنعتي نيز از اين قافله عقب نمانده است اما كساني كه به صورت سنتي فعاليت داشته اند دچار صدمه و خسارت شده اند. 
وي استانداري را داراي دو نقش اساسي دانست و گفت : يك از آنها هماهنگي كارهاي محوله و داشتن كلام واحد كه همان نقش مقام حاكميتي است و ديگري هدايت ، حمايت و نظارت است كه به منزله سياستگذاري و حساسيت براي اجرا برنامه ها محسوب مي شود . 
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار در پايان پرهيز از موازي كاري و حركت بر يك محور واحد را از جمله نكات با اهميت دانست كه بايد مورد توجه تمام دستگاهها و مركز قرار گيرد .


تأیید کننده خبر : mohammadabadi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1129
  • کد خبر : 203