عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگاههای دولتی در احیاء امر به معروف و نهی از منکر پیشرو باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

دستگاههای دولتی در احیاء امر به معروف و نهی از منکر پیشرو باشند

دستگاههای دولتی در احیاء امر به معروف و نهی از منکر پیشرو باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در اولویت ادارات و دستگاههای دولتی باشد زیرا تا خودمان و مجموعه کاریمان را اصلاح نکنیم نمی توانیم به اصلاح جامعه بپردازیم.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای معاونین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: با وجود تعدد دستگاههای نظارتی باز هم شاهد تخلفاتی در سطح ادارات هستیم که این مسأله نیاز به آسیب شناسی دارد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان، تصریح کرد: متأسفانه نگاهها به مسأله امر به معروف و نهی از منکر تنها در برگیرنده مسأله عفاف و حجاب است حال آنکه ده ها عنوان دیگر، مصادیق بارز منکر در جامعه است که بحث حجاب تنها یکی از آنهاست.

وی در ادامه دریافت رشوه، اختلاس، عدم تکریم ارباب رجوع، حضور کمرنگ در محیط کار و ... را از منکرات شاخص در سازمانها و ادارات عنوان کرد و گفت: با امر به معروف و نهی از منکر می توان آمار این منکرات را کاهش داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ها و اقدامات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان در سال 95 باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باشد.

دستگاههای دولتی در احیاء امر به معروف و نهی از منکر پیشرو باشند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .