عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعتیاد مادر تمام آسیب های اجتماعی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

اعتیاد مادر تمام آسیب های اجتماعی است

اعتیاد مادر تمام آسیب های اجتماعی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: طلاق، حاشیه نشینی، سرقت و بسیاری از آسیب های اجتماعی دیگر مولود اعتیاد و مواد مخدرند.

"علی اصغر طهماسبی" در اولین جلسه "کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمانهای مردم نهاد" شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: کار مبارزه پیگیر با مواد مخدر از سال گذشته، دستور کار اول ما در حوزه امنیتی و اجتماعی استان بوده است.

وی ادامه داد: در سند جامع امنیتی استان نیز وظیفه مندی دستگاههایی که در امر مبارزه نقش آفرین هستند مشخص و تعریف شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در همسایگی بزرگترین تولید کننده مخواد مخدر جهان قرار گرفته، از اینرو در خط مقدم مبارزه با این پدیده شوم قرار دارد و این موضوع باعث اهمیت کار در کشور شده، به گونه ای که جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست استانداران و در سطح کشور نیز با حضور شخص وزیر محترم کشور برگزار می شود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: موضوع مواد مخدر با مباحث امنیتی پیوند خورده و چنانچه کار مبارزه را در حاشیه دیگر کارهایمان قرار دهیم جمعیت معتادین و قربانیان سوء مصرف مواد روز به روز بیشتر خواهد شد و از طرفی امنیت جامعه به مخاطره خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در سالهای اخیر به دلیل شیوع مواد مخدر صنعتی و با کاهش سن اعتیاد زنگ خطر جدی به صدا در آمده، از اینرو باید با تقویت اتاق فکرمان و با بکارگیری تمام داشته ها و ظرفیت هایی که داریم در امر پیشگیری و مبارزه پای کار بیاییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان گفت: خوشبختانه در سال های اخیر مردم و سازمانهای مردم نهاد به عنوان یک بازوی پرتوان در کنار دولت، در امر پیشگیری، مبارزه و درمان سهیم هستند که نیاز به حمایت های بیشتر دارند.

اعتیاد مادر تمام آسیب های اجتماعی است

اعتیاد مادر تمام آسیب های اجتماعی است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .