عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاكيد معاون استاندار بر آموزش ويادگيري مستمر بر اساس نيازهاي كار كنان و مديران


تاكيد معاون استاندار بر آموزش ويادگيري مستمر بر اساس نيازهاي كار كنان و مديران

تاكيد معاون استاندار بر آموزش ويادگيري مستمر بر اساس نيازهاي كار كنان و مديران

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار گلستان با تاكيد بر اينكه در حوزه آموزش و پژوهش بايد به يادگيري مستمر بر اساس نيازهاي كار كنان و مديران توجه شود.
دكتر " عباس نياوند " صبح امروز در نشست با كاركنان حوزه اداره كل آموزش وپژوهش استانداري گلستان گفت : رويكردهاي دفتر آموزش و پژوهش مي بايست درجهت غناي فكري وروحي كاركنان آموزش باشد.
وي لازمه ي موفقيت را برخورداري از سه خرد تدبير، مالي و كيفيت برشمرد و افزود:اگر افراد با آينده نگري ،نگاه به افق هاي آينده مطلوب در جهت تحقق اهداف كه لازمه ي خرد استراتژيك مي باشد حركت كنند ؛نگرش اقتصادي متناسب با شعار سال حماسه اقتصادي تحقق خواهد يافت .
به گفته وي؛برخورداري ازعقل و خرد مالي كه با اهميت و مهم مي باشد و خرد كيفيت كه باعث افزايش بهره وري ؛ كارآيي و اثر بخشي مي گردد موفقيت بدست خواهد آمد.
نياوندتصريح كرد:سعي كنيم تا آرمان ها و ارزش هاي متعالي ،اعتقادي و انقلابي از طريق آموزش و پژوهش در فكر و انديشه و رفتار كاركنان و جامعه هدف به صورت يك فرهنگ فراگير توسعه داده شود.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداريادآورشد:با بهره گيري از خلاقيت ،نوآوري و الگوسازي يك مديريت خوب را به جامعه ارائه نماييم .


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1312
  • کد خبر : 213