عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرآیند بازرسی از عملکرد سامد دستگاه های اجرایی استان آغاز شد

مدیرکل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری :

فرآیند بازرسی از عملکرد سامد دستگاه های اجرایی استان آغاز شد

 فرآیند بازرسی از عملکرد سامد دستگاه های اجرایی استان آغاز شد

 مدیرکل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از شروع فرآیند بازرسی از عملکرد سامد دستگاه های اجرایی استان با هدف شناسایی دستگاه های برتر و تعامل بیشتر دستگاه ها با این سامانه توسط کارشناسان سامد استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سید ناصر باقری گفت: سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به منظور افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی و تقویت و تثبیت اعتماد مردم به دولت، افزایش رضایت مردم از طریق ارتقای کیفیت پاسخگویی دستگاه ها و سازمان ها، افزایش فرهنگ و روحیه مردم داری در مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی برشمرد.

وی ادامه داد:  نقش ارتباطات مردمی در تصمیم سازی های رئیس جمهور و دولت، همچنین افزایش سرعت در رسیدگی با بهره گیری از سیستم سامد و ضریب نفوذ ارتباط الکترونیکی ارتباطات مردمی در کشور، ایجاد هماهنگی ، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، تمرکز زدایی در رسیدگی به مطالبات مردم شکل گرفت که البته رسیدن به این اهداف متعالی همکاری و تعامل مؤثر و سازنده تمامی دستگاههای اجرایی و مسئولین استانی و شهرستانی و نیز فراهم نمودن زیرساختهای مورد نیاز را می طلبد.

مدیرکل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری افزود: بیشترین بهره گیری از ظرفیت سامد در زمان سفر هیأت محترم دولت به استان بوده است . در حالی که از ظرفیت بسیار بالای این سامانه می توان بیش از پیش بهره برد. این امر مستلزم آشنایی هرچه بهتر و بیشتر مردم و مسئولین محترم استانی با شرح وظایف و توانمندیهای سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت می باشد.

ناصر باقری در پایان خاطر نشان نمود: سامد استان با شماره تلفن 111 به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواستها، پیشنهادها، انتقادات ، گزارشها و شکایات مردم شریف استان در رابطه با دستگاه های اجرایی استان می باشد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .