عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش روسا و دبیران ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد

باحضور روسا و دبیران ستاد اقامه نماز کشور :

همایش روسا و دبیران ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد

 به گزارش دبیر ستاد اقامه نماز استانداری گلستان ، همایش روسا و دبیران ستاد اقامه نماز کشور باحضور معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی و دبیران ستاد اقامه نماز استانداریهای سراسر کشور و به ریاست  دکتر ناصریان معاون محترم وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت کشور ، حجه الاسلام والمسلمین حاج اقا قرائتی و همچنین معاونین و مسئولین کشوری ، روز دوشنبه (24 شهریور )در محل سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد.

سید اسماعیل عمادی اذعان داشت : رئیس محترم ستاد اقامه نماز وزارت کشور در این مراسم با اشاره به مفاد دستورالعمل 17 بندی وزارت کشور و اهمیت و لزوم اجرای آن ، بر نظارت و هماهنگی بر عملکرد دستگاههای اجرائی استان – تشکیل ستاد اقامه نماز استان – حضور مسئولین و مدیران در وقت فضیلت نماز اول وقت و تشویق و ترغیب سایر کارکنان – شرکت در نماز جماعت مساجد و محلات شهر و رسیدگی به امور مردم تاکید کرد.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا قرائتی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین و دست اندرکاران امر اقامه نماز ، توضیحات و تاکیدات مفصلی در مباحث ضرورت توجه و رسیدگی بیش از پیش به امر نماز و زکات ارائه فرمودند.

وی تصریح کرد : حضور پر رنگ در نماز اول وقت در ساعات اداری و علی الخصوص نماز جماعت مساجد محلات توسط مسئولین و مدیران که خود نوعی تبلیغ و ترویج است ، ضرورت دارد بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این مراسم از 5 استان برتر در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تقدیر بعمل آمد و همایش با قرائت اذان توسط یکی از معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر خاتمه یافت.

شایان ذکر است که دبیرخانه ستاد اقامه نماز استانداری گلستان در ارزیابی عملکرد سال 92 از بین 31 استان کشور در رتبه نهم قرار گرفته است. که قرار شد برای 10 استان برتر لوح تقدیر تنظیم و ابلاغ گردد .

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .