عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید جدی بر لزوم حضور مدیران گلستانی در دوره کشوری آموزش مدیریت بحران

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان خبر داد:

تاکید جدی بر لزوم حضور مدیران گلستانی در دوره کشوری آموزش مدیریت بحران

تاکید جدی بر لزوم حضور مدیران گلستانی در دوره کشوری آموزش مدیریت بحران

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: در تیرماه سال جاری دوره آموزشی مدیریت بحران برای شش استان از جمله گلستان برگزار می‎شود، که تنها مدیران مدعو استانی باید درآن حضور یابند.

"صادق‎علی مقدم" در گفت‎وگو با پایگاه اطلاع رسانی مدیریت بحران استان گلستان در گرگان اظهار کرد: این دوره آموزشی، چهارمین دوره آموزشی و تمرین ستادی است که علاوه بر گلستان، استان‎های مازندران، سمنان، البرز، قم و مرکزی در آن حضور خواهند یافت.

 

جانشین پذیرفتنی نیست

وی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه وزیر کشور و قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور تنها مدیران مدعو حق شرکت در این دوره آموزشی را دارند و تاکید شده از حضور فرد دیگری به عنوان جانشین خودداری شود.    

مقدم خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی از تاریخ 21 تیرماه سال جاری و به مدت چهار روز در استان مازندران برگزار می‎شود و مباحث مرتبط با مدیریت بحران در آن تدریس می‎شود.

وی با اشاره به سابقه برگزاری این دوره تحت عنوان «غدیر» در سال‎های گذشته اذعان کرد: با توجه به این سابقه می‎توان گفت، این دوره یکی از دوره‎های آموزش موفق کشوری محسوب می‎شود که تاثیر مثبتی بر روند انجام برنامه‎های مدیریت بحران در سطح کشور خواهد داشت.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان ادامه داد: آشنایی مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با این مبحث و قوانین موجود می‎تواند بر تعامل و هم‎افزایی بهتر و بیشتر آنان در چرخه مدیریت بحران تاثیرگذار باشد.

مقدم تاکید کرد: انتظار می‎رود این دوره فشرده چهار روزه، بر افزایش آمادگی و ارتقای سطح دانش اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان‎های مدعو نقش مهمی ایفاء کند.

وی با اشاره به اهمیت تداوم این دوره آموزشی در سطح دیگر دستگاه‎های اجرایی استان و شهرستان‎ها تصریح کرد: طبق برنامه سال‎های گذشته پس از برگزاری دوره کشوری، این دوره آموزشی برای دیگر سطوح استانی نیز برنامه‎ریزی می‎شود تا آموخته‎ها به آنان نیز اطلاع‎رسانی شود.

مقدم یادآور شد: برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران استان طی سال 1389 در مشهد مقدس از جمله دوره‎هایی بود که پس از دوره کشوری توسط استان برای تمامی شهرستان‎های استان برگزار شد.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل مدیریت بحران
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : havades
  • بازدید : 914
  • کد خبر : 21843