عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با هرگونه هنجارشکنی به شدت مقابله خواهیم کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

با هرگونه هنجارشکنی به شدت مقابله خواهیم کرد

با هرگونه هنجارشکنی به شدت مقابله خواهیم کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه بی قانونی و هنجارشکنی، فتنه محسوب می شود گفت: ما سرباز و تابع ولایت فقیه هستیم و با هرگونه هنجارشکنی ، به شدت مقابله و برخورد خواهیم کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در نشست با کارشناسان اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان اظهار داشت: رصد اخبار و اطلاعات، از مهمترین رسالتهای کارشناسان حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی است و همه کارشناسان این مجموعه باید از آخرین وضعیت اخبار استان، ایران و جهان مطلع باشند.

وی ادامه داد: اینکه ما همواره بر شناسنامه دار کردن احزاب و گروههای سیاسی تأکید داریم به این دلیل است که با رصد کامل فعالیتهای این گروهها از هر نوع هنجار شکنی احتمالی پیشگیری کرده و در صورت بروز هر گونه فعالیتی که فضای استان را ملتهب ساخته و با چالش مواجه کند، با این گروهها و تشکلها برخورد قانونی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: کارشناسان و مدیران ما در حوزه معاونت سیاسی و امنیتی باید از تمامی وبسایتها، وبلاگها، پایگاههای خبری، نشریات و هفته نامه های محلی و استانی ، اطلاعات کافی داشته باشند.

وی با بیان اینکه سخنرانی شخصیتها در استان گلستان باید به طور کامل رصد شود، افزود: کلیه اطلاعات مربوط به سخنرانان، دعوت کنندگان از انها و بازخوردهای مربوط به صحبتهای آنها در استان باید مورد رصد کامل کارشناسان اداره کل سیاسی و انتخابات قرار بگیرد.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات با کارشناسان یک فرصت مناسب جهت بیان نقطه نظرات است و بسیاری از مسائل مهم از دل همین جلسات به سمع و نظر مسئولین ارشد استان می رسد.

در ابتدای این جلسه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گفت: مدیریت جهادی یک ارزش و اصل است که از گذشته وجود داشته و در حال و آینده نیز ادامه خواهد داشت.

میرباقری وجود احزاب و تشکل های قانونی سیاسی را یک فرصت در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: ما در استان گلستان به هیچ عنوان مشکلی با فعالیت تشکلهای سیاسی چنانچه در چهارچوب قانون بوده و هنجارشکن نباشد نداریم، زیرا شور و نشاطی که در زمان برگزاری انتخابات بوجود می آید، حاصل فعالیت همین گرایشها و تشکلهای سیاسی است.

در این جلسه همچنین کارشناسان اداره کل سیاسی و انتخابات به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

با هرگونه هنجارشکنی به شدت مقابله خواهیم کرد

 

با هرگونه هنجارشکنی به شدت مقابله خواهیم کرد

 

با هرگونه هنجارشکنی به شدت مقابله خواهیم کرد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .