عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نرخ بیکاری تا پایان سال به زیر 11 درصد خواهد رسید

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع گلستان :

نرخ بیکاری تا پایان سال به زیر 11 درصد خواهد رسید

نرخ بیکاری تا پایان سال به زیر 11 درصد خواهد رسید

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع گلستان گفت: دولت برای راه‎اندازی و حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی 423 میلیارد تومان را به استان گلستان اختصاص داده است که امیدواریم با توجه به این حمایت دولت نرخ بیکاری در پایان امسال به زیر 11 درصد برسد.

مهندس محمود ربیعی ظهر امروز در کارگروه اشتغال استان گلستان ؛ اشتغال را جزو دغدغه‎های اصلی نظام برشمرد و افزود: ایجاد اشتغال یکی از موضوعات محوری در دولت تدبیر و امید است که مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توانست با کنترل تورم گام مثبتی در رشد اقتصادی بردارد، ابراز داشت: در آغاز کار دولت تدبیر و امید تورم دچار یک هم‎گسیختگی و ناپایداری شده بود و دولت توانست تورم که به بالای 40 درصد رسیده بود را مهار و حتی تک رقمی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع گلستان به بسته حمایتی دولت از صنعت اشاره کرد و گفت: دولت برای راه‎اندازی و حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی 423 میلیارد تومان را به استان گلستان اختصاص داده است که امیدواریم با توجه به این حمایت دولت نرخ بیکاری در پایان امسال به زیر 11 درصد برسد.

مهندس ربیعی خاطرنشان کرد: با همت دولت تدبیر و امید از سال 1392 تا سال 1394 شاهد کاهش نرخ بیکاری و افزایش رشد اقتصادی بودیم به گونه‎ای که نرخ بیکاری استان گلستان در پایان سال 1394 به 11.8 درصد رسید.

وی بیان داشت: در مسیر توسعه اقتصادی استان گلستان و ظرفیت‎های این استان می‎توان از نظرات کارشناسان و سازمان‎های بین المللی بهره جست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع گلستان بیان داشت: ما به دنبال ایجاد شغل و افزایش میزان اشتغال در استان گلستان هستیم اما شغلی پایداری که منجر به توسعه اقتصادی شود برای ما اهمیت دارد.

مهندس ربیعی اظهار داشت : ما به دنبال این هستیم که تا پایان سال 3 هزار و 500 اشتغال مستقیم و پایدار در استان گلستان ایجاد شود.

وی اضافه کرد : اعتقاد دارم که همه اعضای کارگروه باید به سمت ایجاد اشتغال پیش بروند و ما نباید نسبت به سیاست‎گذاری غفلت کنیم.

وی به بررسی و تجزیه تحلیل نسبه به میزان اشتغال موقت و ناقص در استان تاکید کرد و افزود: عدم پایداری اشتغال، اعتماد به آینده شغلی و توجه نکردن به بیمه می‎بایست در دستورکار کارگروه اشتغال استان قرار گیرد و این موضوعات ساماندهی شود.

نرخ بیکاری تا پایان سال به زیر 11 درصد خواهد رسید

 

نرخ بیکاری تا پایان سال به زیر 11 درصد خواهد رسید

 

نرخ بیکاری تا پایان سال به زیر 11 درصد خواهد رسید

 

نرخ بیکاری تا پایان سال به زیر 11 درصد خواهد رسید

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .