عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستين جشنواره ملي هفته ي خريد اينترنتي آغاز به كار كرد


نخستين جشنواره ملي هفته ي خريد اينترنتي آغاز به كار كرد

نخستين جشنواره ملي هفته ي خريد اينترنتي آغاز به كار كرد

به منظور استفاده از ظرفيتهاي نامحدود فضاي اينترنت ، نخستين جشنواره ملي شهروند الكترونيك در هفته خريد اينترنتي طي روزهاي سوم لغايت نهم اسفند ماه سال جاري برگزار مي شود .
اين جشنواره در راستاي تبيين مزايا و آثار پروژه نماد اعتماد الكترونيكي و معرفي كسب و كارهاي اينترنتي قانونمند و مورد اعتماد به مصرف كنندگان ، گسترش و نهادينه سازي فرهنگ خريد اينترنتي و تربيت شهروند الكترونيكي برگزار مي شود .
مركز توسعه تجارت الكترونيكي ، به موجب بندهاي 1-ح ، 1-خ اساسنامه خود، مبني بر ساماندهي فعاليت سايتهاي تجارت الكترونيكي و فراهم سازي زمينه تعاملات ملي و بين المللي در تجارت الكترونيكي مسئوليت ساماندهي و اعتبارسنجي كسب و كارهاي اينترنتي و نظارت بر عملكرد ايشان را در قالب طرح "نماد اعتماد الكترونيكي" (enama.ir ) عهده دار است.
فهرست آن دسته از كسب و كارهاي اينترنتي كه داراي نماد اعتماد مي باشند به تفكيك استان و شهر در پرتال نماد اعتماد الكترونيكي به آدرس http://www.enamad.ir/shoplist.aspx منتشر گرديده است .
برگزاري اين جشنواره به عنوان نخستين جشنواره ملي از الگوي جهاني فروشهاي فوق العاده به صورت اينترنتي فرصتي براي گسترش كاربردهاي الكترونيكي در سراسر كشور به عنوان زير ساخت توسعه اقتصادي كشور و معرفي كسب و كارهاي اينترنتي احراز صلاحيت شده و معتبر در سراسر كشور به مصرف كنندگان خواهد بود .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1276
  • کد خبر : 224