عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ستاد ساماندهی امور جوانان استان حائز رتبه اول کشور شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

ستاد ساماندهی امور جوانان استان حائز رتبه اول کشور شد

ستاد ساماندهی امور جوانان استان حائز رتبه اول کشور شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: فعالیت خوب ستاد ساماندهی امور جوانان استان باعث کسب رتبه برتر کشوری شد.

"علی اصغر طهماسبی" در هجدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با موضوع مشارکت های اجتماعی، هویت ملی و مذهبی جوانان برگزار شد، افزود: ما در استان گلستان طی سال گذشته سند جامع چشم انداز جوانان را به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تدوین کردیم که در نوع خودش بی نظیر است.

جانشین ستاد ساماندهی جوانان استان با تأکید بر حفظ هویت ملی، اظهار کرد: ما در دهه 60 تنها دو کانال تلویزیونی داشتیم که آنهم بصورت نیمی از شبانه روز برنامه پخش می کرد اما امروز در عصر انفجار اطلاعات و با وجود 1800 شبکه ماهواره ای قابل دریافت، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، کار متفاوت و سخت تر از گذشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دوره معاصر، هر ملتی که بتواند هویت ملی خود را حفظ کرده و نگه دارد، موفق و پیروز خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه برگزاری دوره های آموزشی مهارت های زندگی، آسیب های فضای مجازی، آشنایی با مضرات بلای خانمانسوز مواد مخدر و برگزاری کرسی های هم اندیشی فرهنگی جوانان را از ضرورت های این حوزه عنوان کرد که دستگاههای مرتبط با موضوعات یاد شده، باید اهتمام ویژه ای نسبت به مبحث آموزش جوانان داشته باشند.

طهماسبی با بیان اینکه برای جوانان باید با فکر جوان تصمیم گیری کرد، بیان داشت: 70 مشاور جوان در ادارات کل استان و 220 مشاور جوان در شهرستانهای استان در کنار مدیران حضور داشته و نقش آفرین هستند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت های سمن ها و تشکل های مردم نهاد فعال در این حوزه، از آموزش 100 تشکل استان در مرداد ماه سال جاری توسط مدرسین وزارت کشور خبر داد.

ستاد ساماندهی امور جوانان استان حائز رتبه اول کشور شد

ستاد ساماندهی امور جوانان استان حائز رتبه اول کشور شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .