عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت اجرای قانون جرائم سیاسی در ایام نزدیک به انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد:

ضرورت اجرای قانون جرائم سیاسی در ایام نزدیک به انتخابات

ضرورت اجرای قانون جرائم سیاسی در ایام نزدیک به انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر ضرورت اجرای قانون جرائم سیاسی در ایام نزدیک به انتخابات تأکید کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در نشست فصلی با معاونین فرماندار و بخشداران تابعه استانداری گلستان اظهار کرد: با نزدیک شدن به زمان انتخابات و برای جلوگیری از ایجاد فضای ملتهب و حفظ آرامش اجتماعی، باید سخنرانانی که به استان می آیند توجیه شوند که هر گونه توهینی به جایگاه ولایت فقیه، سران قوا و نماینده ولی فقیه، مشمول قانون جرم سیاسی بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال 96 یکی از کارهای اساسی و اولویت دار ما در سال 95 است و باید در این برهه حساس فضای سیاسی و اجتماعی استان را به درستی مدیریت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تحقق "اقتصاد مقاومتی" را از دیگر اولویت های مهم کاری فرمانداریها و بخشداری ها خواند و تأکید کرد: در سایه تحقق اقتصاد مقاومتی وحدت و انسجام ملی شکل خواهد گرفت و این وحدت به جریان های سیاسی، اقوام و مذاهب تسری پیدا خواهد کرد.

طهماسبی با تأکید بر اصل برابری اجتماعی خاطرنشان کرد: استان گلستان رنگین کمانی از اقوام است، انتظار داریم برابر سیاست های دولت، مبنی بر مقابله با هر گونه تبعیض و بی عدالتی همه اقوام به یک چشم دیده شوند.

وی در ادامه ارتبط مستمر با شورای تأمین شهرستان و بدنه اجتماعی را از ضروریاتی خواند که باعث بوجود آمدن امنیت پایدار در شهرستانها و بخش ها خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، اضافه کرد: چنانچه ارتباط قوی بین معاونین فرماندار و بخشداران با بدنه اجتماعی وجود نداشته باشد، ممکن است برخی از پدیده های اجتماعی به معضل امنیتی تبدیل شود.

طهماسبی ادامه داد: متأسفانه برخی در داخل به دنبال تخریب دولت و القای حس یأس و نا امیدی در جامعه هستند که شما وظیفه دارید به عنوان نزدیکترین پل ارتباطی دولت و مردم، اقدامات دولت را اطلاع رسانی کرده و حس نشاط و امید را به جامعه منتقل کنید.

وی افزود: علی رغم مخالفت های برخی جریانهای خاص ما در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی هیچ کنسرتی را در استان گلستان لغو و تعطیل نکردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یادآور شد: در موضوع فیش های نجومی عده ای خواستند دولت را متهم جلوه داده و به محبوبیت ریاست محترم جمهور خدشه وارد کنند، غافل از اینکه دستورالعمل حق چنین برداشت هایی به مصوبه سال 90 در دولت گذشته و قانون ثبت شرکتها در سال 1342 باز می گردد.

وی افزود: ضمن اینکه دولت با کمال تواضع از مردم عذرخواهی نمود در حالیکه در گذشته بابت اختلاس های کلان صورت گرفته کسی از مردم عذرخواهی نکرده بود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: شک نداشته باشید که علی رغم تمام هجمه ها روز به روز بر میزان محبوبیت دکتر روحانی افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سایه دولت تدبیر و امید، کشور به لحاظ اقتصادی به نقطه آرامش رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز دولت موفق شده ثبات ارزی و اقتصادی در جامعه ایجاد کند در حالیکه در گذشته این ثبات وجود نداشت و مردم به خوبی یادشان هست قیمت یک قلم کالا در طول یک روز دو تا سه بار تغییر می کرد و بازار دچار نوسانات زیادی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان به برگزاری نشست با احزاب و سازمانهای مردم نهاد در شهرستانها تأکید کرد.

ضرورت اجرای قانون جرائم سیاسی در ایام نزدیک به انتخابات

ضرورت اجرای قانون جرائم سیاسی در ایام نزدیک به انتخابات

ضرورت اجرای قانون جرائم سیاسی در ایام نزدیک به انتخابات

ضرورت اجرای قانون جرائم سیاسی در ایام نزدیک به انتخابات

ضرورت اجرای قانون جرائم سیاسی در ایام نزدیک به انتخابات


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .