عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان انجام شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان انجام شد

آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان انجام شد

پیش از ظهر امروز در شرکت گاز استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آیین تودیع و معارفه مدیران کل ثبت احوال استان انجام شد.

در این مراسم "مهندس عادلی" به عنوان سرپرست اداره کل ثبت احوال استان معارفه و از زحمات "سیف الله ابوترابی" طی 11 سال مدیریت در مجموعه ثبت احوال استان تقدیر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این آیین طی سخنانی گفت: ارزش انسانها به شخصیت افراد بستگی دارد، نه مسئولیت و جایگاه آنها و آقای ابوترابی از آن دست مدیرانی بود که به دلیل شخصیتشان سالها در مجموعه ثبت احوال استان منشأ خیر و برکت بودند.

"علی اصغر طهماسبی" با بیان اینکه نگاه ما در جمهوری اسلامی به انسان، نگاه قرآنی است، تصریح کرد: انسان برای تحکیم کرامت قدم در عرصه وجود گذاشته و تأکید می کنم نگاه ما به این آیین، تکریم و کرامت است نه تودیع و معارفه.

جانشین شورای ثبت وقایع حیاتی استان بیان کرد: برای مدیریت جدید این مجموعه آرزوی توفیق و موفقیت در مسئولیت جدید داریم و امیدواریم با حضور مهندس عادلی، شاهد پیشرفت هر چه بیشتر ثبت احوال استان در مأموریتهای این سازمان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات منطقه و ظهور گروههای تکفیری و تروریستی در خاورمیانه اظهار داشت: طالبان، القاعده، داعش و ... همه زاییده آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلستان و کشورهای متحد آنها در منطقه اند و تا زمانی که این گروهها منافع انها را تهدید نکرده و به خطر نیانداخته بودند، دولتهای استکباری در چهارچوب سیاستهای خود آنها را تقویت می کردند.

طهماسبی یادآور شد: آمریکا زمانی وارد جنگ با طالبان و القاعده شد که حملات 11 سپتامبر به وقوع پیوست و در مورد داعش نیز درست زمانی تصمیم به جنگ با این گروه تروریستی می گیرند که منافعشان در اقلیم کردستان با خطر مواجه شده و اتباعشان توسط داعش به قتل می رسند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: این در حالی است که از زمان آغاز جنگ سوریه ، جمهوری اسلامی ایران بارها خطر جریانهای افراطی و تکفیری را گوشزد کرده بود و در صف مبارزه با تروریسم در سوریه قرار داشت اما امریکا و هم پیمانانش آشکارا از گروههای تروریستی در سوریه حمایت می کردند و این گروهها را از لحاظ مالی و تسلیحاتی مورد حمایت همه جانبه قرار میدادند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد مبارزه با تروریسم با تقدیم بیش از 20 هزار شهید در این راه سرآمد همه کشورهای جهان است و به برکت خون تمام شهدای این مرز و بوم به لحاظ امنیتی به یکی از از امن ترین کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی تأکید کرد: این امنیت پایدار به همت مسئولین نظام، ارتش قدرتمند و سپاه پاسداران غیور، نیروهای انتظامی و مرزبانی هوشیار،سربازان گمنام امام زمان(عج)، بسیجیان سلحشور و در سایه رهبری هوشمندانه و مقتدرانه امام راحل و مقام معظم رهبری بوجود آمده است و ما باید قدردان نعمت امنیت در کشور باشیم.

آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان انجام شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .