عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهم ترين مسئله در شهرستان راميان حوزه گردشگري مي باشد


مهم ترين مسئله در شهرستان راميان حوزه گردشگري مي باشد

استاندار گلستان با اشاره به اينكه شهرستان راميان حوزه بزرگ باغات است و ظرفيت بسيار زيادي دارد، گفت: مهم ترين مسئله در شهرستان راميان حوزه گردشگري مي باشد و شهرستان راميان يك طرح جامع گردشگري ندارد.
 دكتر "حسن صادقلو" در مراسم توديع و معارفه فرماندار شهرستان راميان با بيان اين مطلب كه اصل و پايه جوهره خدمت است و بر اين پايه نه توديع و نه معارفه اي داريم، اظهار داشت: تا خدمت هست، هست و اگر نيست در بودنش نيز نيست و بايد بر اين نكته دقيق باشيم كه اگر خدمت نبود معارفه توديع است و اگر خدمت بود توديع معارفه است و اين تعريف ها را بايد دقيق باشيم و هم آموزه هاي اسلامي و آموزه هاي انقلاب اسلامي ما گواه اين مطلب است.
وي با اشاره به اين مطلب كه بنا به اقتضاي كار ضرورت تغيير گاهي يك امر بسيار طبيعي است بيان كرد: اين توديع و معارفه ها نبايد بعضي شائبه ها را مطرح كند كه گاهي ملتي را كه بايد به مطالبات حقيقي خود فكر كند و مسئولاني را كه بايد بي قرار براي مطالبات مسئولين باشند از مسير اصل منحرف كند و بايد مواظب باشيم اين شائبه ها رونق نگيرد.
صادقلو ضمن تشكر از فرماندار سابق شهرستان راميان گفت: سوخت سرايي شخصيت با ادب، فكري و فرهنگي مي باشد و در طول اين دوره شاهد خدمت و خدمات بوديم و انشاله توفيق در عرصه هاي خدمت و زندگي داشته باشد.
استاندار گلستان در خصوص انتخاب سرپرست جديد فرمانداري شهرستان راميان عنوان كرد: صادقلو با توجه به تحصيلات در رشته كشاورزي و خدمت در مناطقي كه در جهت توسعه فعاليت داشتند انتخاب شد و شخصيتي وارسته، مذهبي، پاك و از يك خانواده زحمتكش مي باشد.
به هيچ عنوان سليقه نبايد محور كار باشدو به دنبال برنامه تحولي براي شهرستان باشيد.
وي خطاب به صادقلو با بيان اين مطلب، همانطور كه استاندار بعنوان پدري براي استان محسوب مي شود، گفت: مسئوليت پدري براي شهرستان داريد و به هيچ عنوان سليقه نبايد محور كار باشد و اصل، جوهره و خدمت است و به دنبال برنامه تحولي براي شهرستان باشيد.
مديريت بنده يك مديريت استراتژيك براي استان است و همچنين مديريت استراتژيك يك منشور مديريتي براي مجريان و كسانيكه نظارت مي كند ايجاد كند و بجاي ماندن در مسائل فردي بايد بنيانگذاري كنيم .
وي افزود: داشتن افق در مديريت، آسيب شناسي، روشهايي براي تدوين جهت رسيدن به افق و تدوين افق در چارچوبه نظام، چهار پايه مديريت استراتژيك است.
مطالبات اصلي مردم از جمله بيكاري، رونق توليد و توسعه را پيگيري كنيد.
استاندار گلستان با بيان اين مطلب كه فرماندار بايد در برش شهرستاني خود بصورت موضوعي و شاخص كمي داشته باشد اظهار داشت: بايد مطالبات اصلي مردم از جمله بيكاري، رونق توليد و توسعه را پيگيري كنيد و چه بسا اينها جايگاه فرهنگي هم متعادل خواهند كرد.
وي با اشاره به اين مطلب كه برنامه هاي خود را اولويت بندي كنيد، تصريح كرد: كشاورزي بايد رونق داشته باشد اما محور توسعه نمي تواند باشد زيرا ارزش افزوده كشاورزي به خدمات و مصرف نمي رسد.
مهم ترين مسئله در شهرستان راميان حوزه گردشگري مي باشد و شهرستان راميان يك طرح جامع گردشگري ندارد.
وي با اشاره به اينكه اين شهرستان حوزه بزرگ باغات است و ظرفيت بسيار زيادي دارد، بيان كرد: مهم ترين مسئله در شهرستان راميان حوزه گردشگري مي باشد و شهرستان راميان يك طرح جامع گردشگري ندارد و لذا بايد در سايه همگرايي يك فرصت اقتصادي را فراهم كرد.
كارگروه كشاورزي- منابع طبيعي و كارگروه اشتغالزايي فعال شود.
 جواد صادقلو سرپرست جديد فرمانداري شهرستان راميان هم بيان كرد: جهت توسعه اقتصادي، كشاورزي و دامپروري كه از پتانسيل هاي اين شهرستان مي باشد بايد كارگروه كشاورزي- منابع طبيعي و كارگروه اشتغالزايي در فرمانداري فعال تر شود و بستري مناسب جهت افزايش توليد خواهد شد كه يكي از سياستهاي مقام معظم رهبري در اقتصاد مقاومتي است.
وي با تاكيد به بخش گردشگري شهرستان بعنوان يك استعداد بالقوه براي آباداني تصريح كرد: با حفظ وحدت و رعايت انصاف و مشورت با روحانيت و ائمه جمعه و نخبگان و جوانان تاش ها و گام هاي موثري را برداريم.
گفتني است، جواد صادقلو سرپرست جديد فرمانداري شهرستان راميان پيش از اين معاون بخشدار طالقان، معاون فرماندار هشتگرد، معاون پژوهش استانداري كرج را در كارنامه فعاليت خود دارد.


تأیید کننده خبر : fathi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1150
  • کد خبر : 237