عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز دروه آموزشی فرمانداران استانهای گلستان، سمنان و خراسان شمالی در گرگان


آغاز دروه آموزشی فرمانداران استانهای گلستان، سمنان و خراسان شمالی در گرگان

آغاز دروه آموزشی فرمانداران استانهای گلستان، سمنان و خراسان شمالی در گرگان

صبح امروز دوره آموزشی ویژه فرمانداران جدیدالانتصاب استانهای گلستان ، سمنان و خراسان شمالی به میزبانی استانداری گلستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون توسعه منابع انسانی استاندار گلستان و "علی پورعلی مطلق" مدیر کل انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

در ابتدای این دوره آموزشی دو روزه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه فرماندار، نماینده عالی نظام و دولت در شهرستان است گفت: زمانی این مهم نمود پیدا می کند که در زمان بوجود آمدن هر بحرانی و یا در زمان تشکیل جلسات شورای تأمین در شهرستانها، تمامی دستگاههای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی ، زیر چتر فرماندار، به عنوان رئیس شورای تأمین شهرستان قرار خواهند داشت.

"علی اصغر طهماسبی" خاطرنشان کرد: همه شما والیان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید و باید از این فرصت گرانبهایی که در اختیارتان قرار گرفته به بهترین نحو ممکن در راه خدمت رسانی، توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر شهرستانهای خود و در نهایت نظام اسلامی، بهره مند شوید.

وی با اشاره به حوادث اخیر منطقه و جهان و بوجود آوردن گروههای تروریستی و تکفیری توسط استکبار جهانی و هم پیمانان منطقه ای آنها، اظهار داشت: با وجود تمام آشوبها و بلواهای منطقه خاورمیانه، بویژه در کشورهای پیرامون ما، امروز ایران اسلامی از لحاظ امنیت، یکی از با ثبات ترین کشورهای جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه یکی از مؤلفه های امنیتی ما فرهنگ می باشد، افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری دو استاد مسلّم فرهنگسازی در کشوره بوده و هستند و وجود بیش از ده ها مناسبت و گرامیداشت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک ظرفیت بزرگ برای کشور، مسئولان و خدمت گذاران به مردم است.

وی با تأکید بر رصد کامل تمامی اخبار شهرستان توسط فرمانداران، خاطرنشان کرد: فرماندار به عنوان رئیس شورای تأمین، مسئول برقراری امنیت در شهرستان است، بنابراین هوشیاری و اشراف کامل به تمام مسائل، باعث پیشگیری از هر گونه بداخلاقی و ناهنجاری سیاسی، امنیتی و اجتماعی خواهد شد.

طهماسبی در پایان اظهار داشت: اعتدال و تدبیر را سرلوحه تمام امور خود قرار دهید که مشی دولت دکتر روحانی است و امیدواریم این مأموریت خطیر را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانید.

آغاز دروه آموزشی فرمانداران استانهای گلستان، سمنان و خراسان شمالی در گرگان


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .