عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امیدواریم تلاش مسئولین در راستای رفع رکود از حوزه تولید موثر واقع گردد

استاندار گلستان:

امیدواریم تلاش مسئولین در راستای رفع رکود از حوزه تولید موثر واقع گردد

امیدواریم تلاش مسئولین در راستای رفع رکود از حوزه تولید موثر واقع گردد

 استاندار گلستان در بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان گفت : طرح رونق تولید و اختصاص تسهیلات به واحدهای راکد و نیمه فعال با هدف رونق تولید و افزایش اشتغال در واحدهای تولیدی به اجرا درآمده است و ما امیدواریم تلاش مسئولین در راستای رفع رکود از واحدهای تولیدی و افزایش ظرفیت واحدهای نیمه فعال موثر واقع شده و شاهد رونق تولید و توسعه اشتغال واحدهای صنعتی استان گردد .

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسن صادقلو استاندار گلستان در بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان، گفت: در بحث اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تا کنون ، 1600 واحد و طرح صنعتی استان گلستان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام نموده اند ، که پس از بررسی درخواست ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و کمیته ذیل آن ، 710 واحد جهت در یافت بیش از 744 میلیارد تومان تسهیلات به بانکها معرفی شدند .

 صادقلو افزود : پس از بررسی بانکها ، تا کنون مبلغی بالغ بر 140 میلیارد تومان به 99 بنگاه اقتصادی استان ، تسهیلات مذکور پرداخت شده است که از این حیث استان گلستان پس از فارس دومین استان کشور است .

 وی تاکید نمود: کمیته رصد رسیدگی به وضعیت اجرای این طرح را با حضور دستگاههای نظارتی استان تشکیل خواهیم داد تا ان شاء الله به اهداف اقتصاد مقاومتی دست یابیم .

 به گفته وی، از وظایف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، حل مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف بانکی ، بیمه و ... می باشد ، که تا کنون مشکلات بیش از 100 واحد صنعتی در این کارگروه بررسی و نسبت به رفع مشکلات آنها از جمله بدهی برق و گاز ، بیمه و مسائل بانکی ، دستورات لازم صادر شده است .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1837
  • کد خبر : 25063