عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امیدواریم دو کشور بتوانند از مزیت این خط پروازی برای توسعه بیشتر بهره ببرند

معاون استاندار گلستان در مراسم افتتاح خط پرواز گرگان – اکتائو قزاقستان :

امیدواریم دو کشور بتوانند از مزیت این خط پروازی برای توسعه بیشتر بهره ببرند

امیدواریم دو کشور بتوانند از مزیت این خط پروازی برای توسعه بیشتر بهره ببرند

معاون استاندار گلستان در مراسم افتتاح خط پرواز گرگان –  اکتائو قزاقستان گفت : امیدواریم پرواز گرگان-اکتائو تداوم داشته و دو کشور بتوانند از مزیت این خط پروازی برای توسعه بیشتر بهره ببرند .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان ، محمود ربیعی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان در مراسم افتتاح خط پرواز گرگان –  اکتائو قزاقستان که در محل فرودگاه بین المللی گرگان برگزار گردید ، گفت : امیدواریم پرواز گرگان-اکتائو تداوم داشته و دو کشور بتوانند از مزیت این خط پروازی برای توسعه بیشتر خود بهره ببرند .

ربیعی گفت : سکونت عده ای از قزاق ها در استان گلستان می تواند شرایط خوبی را برای توسعه روابط فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و ... دو کشور فراهم نماید .

به گفته وی ، استان گلستان خود را برای توسعه آماده کرده و حتما یکی از استانهای پیشرفته ایران در آینده ای نه چندان دور خواهد شد و برای پیشرفت به توسعه روابط با همه کشور ها بویژه کشور دوست و برادر قزاقستان نیاز دارد .

وی با بیان این که امیدواریم این پرواز بتواند سبب مودت و توسعه روابط بیشتر دو کشور شود ، گفت : شرکت های مسافرتی و تجار و بازرگانان باید تلاش مضاعفی نمایند تا شرایط توسعه روابط فراهم شود .

ربیعی ادامه داد : استاندار گلستان و مسئولین ذیربط استانی تمام تلاش خود را خواهند نمود تا روزبروز روابط دو کشور بویژه گرگان و اکتائو ، بیشتر و بهتر گردد .

وی با اشاره به افتتاح خط آهن ایران-ترکمنستان-قزاقستان در سال گذشته ، گفت : یقینا خط آهن ایران-ترکمنستان-قزاقستان که در سال گذشته توسط روسای جمهور سه کشور افتتاح گردید و ارتباط دریایی از طریق دریای خزر نیز در کنار این خط هوایی سبب توسعه روابط دو کشور خواهد گردید .

ربیعی گفت : فرودگاه بین المللی گرگان نیز از بهترین فرودگاهها و دارای چشم انداز خوب و زیرساختهای مناسب است و هیچ مشکلی برای فرود هواپیماهای بزرگتر و پروازهای بیشتر نخواهد داشت .  

در این مراسم ژوها سلطان رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی بک ایر نیز ضمن تشکر از استقبال گرم مسئولین گلستانی گفت : امیدواریم این پرواز شروعی برای توسعه روابط دو کشور باشد .

ژوها سلطان افزود : چند وقت پیش خط ریلی ایران – ترکمنستان – قزاقستان افتتاح شد و این مسیر خط هوایی را کم داشت که آن نیز امروز افتتاح گردید .


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 2443
  • کد خبر : 25286