عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور هیات تجاری عراقی در استان گلستان


حضور هیات تجاری عراقی در استان گلستان

 هیات تجاری کشور عراق جهت بازدید از دوازدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی، ادوات، تجهیزات، صنایع وابسته و نهاده های کشاورزی که در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان برگزار می شود، به استان سفر نمودند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، با هدف توسعه روابط تجاری دو کشور دوست ایران و عراق، گلستان طی سه روز (سه شنبه الی پنجشنبه) پذیرای هیاتی تجاری از کشور عراق خواهد بود .

 این هیات تجاری مرکب از رئیس، نائب رئیس و 4 تن از اعضای هیات رئیسه اتحادیه مرکزی تعاونی های کشاورزی عراق و روسای اتحادیه های کشاورزی استانهای دیوانیه ، بغداد ، مثنی و میسان این کشور می باشند که بمنظور بازدید از دوازدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی، ادوات، تجهیزات، صنایع وابسته و نهاده های کشاورزی که در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان برگزار می شود ، به استان سفر نموده اند .

 بازدید از چند واحد صنعتی و کشاورزی استان، بازدید از نمایشگاه بین المللی، جلسه با استاندار، مذاکره تجاری در محل نمایشگاه و عقد تفاهم نامه همکاری با اتاق بازرگانی گرگان و... از برنامه های این هیات تجاری در مدت سه روز حضور در استان گلستان می باشد .

کشور عراق یکی از مقاصد عمده صادراتی استان است و توسعه روابط تجاری با کشور عراق از جمله برنامه های مهم استان در حوزه تجارت خارجی می باشد و امید می رود چنین سفرهایی استان را به اهداف خود برساند .


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 787
  • کد خبر : 25495