عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هر مديري بايد اصل مردم مداري را رعايت كند

استاندار گلستان:

هر مديري بايد اصل مردم مداري را رعايت كند

استاندار گلستان با تأكيد بر اينكه هر مديري در حوزه تدبير اداري خود بايد اصل مردم مداري را رعايت كند گفت: همه ما بايد مراقب باشيم در حكومت اسلامي و دولت خدمتگزار هرگونه رفتار و عملكرد ما به حساب نظام گذاشته مي شود.
"دكتر حسن صادقلو" در جمع مردم شهر نوكنده شهرستان بندرگز ، مردم مداري را ميراث بزرگ حضرت امام دانست و افزود: امام (ره)در همه حال مردمي بودن انقلاب را گوشزد مي كرد و انقلاب خود را با اتكا به حضور مردم پايه گذاري كرد.
وي با تشريح مفهوم جمهوري اسلامي افزود: اگر مي خواهيم امروز رضايت و خوشنودي بنيانگذار انقلاب اسلامي را جلب كنيم نبايد از خدمت رساني غافل باشيم.
صادقلو با تشريح خدمات نظام اسلامي و مقايسه بعد از انقلاب با قبل از آن تصريح كرد: امروز به بركت انقلاب اسلامي بسياري از دور افتاده ترين روستاها توسعه يافته اند و امكانات رفاهي و عمراني زيادي بوجود آمده است.
استاندار گلستان تأكيد كرد: ما مسئولان بايد به خدمتگزاري خودمان افتخار كنيم زيرا زمان مسئوليت بزودي پايان مي يابد و آنچه كه مي ماند خدمت است.
وي با قدر داني از تلاشهاي نماينده مردم منطقه در مجلس شوراي اسلامي براي توسعه شهرستان از مردم خواست با برقراري ارتباط بيشتر با مسئولان شهري و اولويت بندي مشكلات و در نظر گرفتن امكانات به توسعه استان و منطقه كمك كنند.
دكتر صادقلو خاطرنشان كرد : امروز مردم بالاترين هديه الهي هستند كه در مقابل قدرتهاي جهاني ايستاده اند و تحت رهبري هاي مقام معظم رهبري از آرمانهاي حضرت امام و نظام اسلامي دفاع مي كنند.
وي در پايان اظهار داشت: ما با اراده مردم در آينده هم مي توانيم مشكلات را حل كنيم ودر مقابل شياطين بايستيم.


تأیید کننده خبر : ghaeni
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1042
  • کد خبر : 260