عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشاوران بانوان دستگاهها فعال و مطالبه گر باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

مشاوران بانوان دستگاهها فعال و مطالبه گر باشند

مشاوران بانوان دستگاهها فعال و مطالبه گر باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: پست مشاور بانوان در دستگاهها به هیچ عنوان تشریفاتی نیست و انتظاری که از مشاوران داریم این است که فعال تر و مطالبه گر باشند.

"علی اصغر طهماسبی" در سومین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان در سال جاری و اشاره به این موضوع، افزود: مشاوران باید اتاق فکر مدیران و اداره متبوع خود باشند و با توجه توانایی هایی که دارند، فعل خواستن توانستن است را صرف کنند.

وی جایگاه و اهمیت خانواده را در جامعه ایرانی اسلامی از افتخارات کشور برشمرد و ادامه داد: با توجه به جایگاه خانواده و ظرفیت‎های فرهنگی انقلاب اسلامی، نباید تا این حد شاهد وفور آسیب‎های اجتماعی باشیم.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان در ادامه با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت گروه‎های اجتماعی برای عملیاتی کردن سیاست‎های 16 گانه مقام معظم رهبری در حوزه خانواده استفاده شود، از عملکرد کلی رسانه‎ها انتقاد کرد و افزود: امروز شاهدیم که رسانه‎ها بیشتر به مسائل سیاسی می‎پردازند و کمتر به نهاد خانواده و مسائل اجتماعی پرداخته می‎شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اهمیت موضوعات بانوان و خانواده، گفت: سیاست‎های مقام معظم رهبری در زمینه نهاد خانواده فصلی نیست و به یک مدت محدود، منحصر نمی‎شود، جامعه ایرانی خانواده‎ محور است و باید به این موضوع اسلامی و قرآنی نگاه دائمی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در استان گلستان بالغ بر 2 هزار مسجد وجود دارد، بیان کرد: در دهه اول محرم بالغ بر یک‎هزار روحانی به شهر و روستاهای استان اعزام شدند که با توجه به مخاطبین یک ظرفیت بزرگ برای تبیین ارزشهای خانواده در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه تاکید مقام معظم رهبری، توجه به نهاد خانواده است، گفت: اگر نهاد خانواده متزلزل شود سایر ارکان اجتماعی نیز متزلزل خواهند شد، محور قرار گرفتن خانواده یکی از تاکیدات معظم‎له است و ارتقاء و توسعه سرمایه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بر پایه خانواده، بنیان نهاده شده است.

طهماسبی در پایان با بیان اینکه ترسیم الگوی اسلامی خانواده یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، افزود: سازماندهی نظام آموزش خانواده باید در دستورکار مسئولان نظام باشد، بسیاری از برنامه‎های کاری به دلیل تراکم و فشردگی به سمع و نظر مردم نمی‎رسد، رسانه‎ها باید پررنگ‎تر در این زمینه ظاهر شوند.

مشاوران بانوان دستگاهها فعال و مطالبه گر باشند

مشاوران بانوان دستگاهها فعال و مطالبه گر باشند

مشاوران بانوان دستگاهها فعال و مطالبه گر باشند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .