عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بيانيه استاندار گلستان به مناسبت دعوت مردم شريف استان جهت شركت در راهپيمايي 22بهمن


بيانيه استاندار گلستان به مناسبت دعوت مردم شريف استان جهت شركت در راهپيمايي 22بهمن

دكتر "حسن صادقلو" استاندار گلستان ضمن تبريك سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از مردم شريف و ولايتمدار استان دعوت كرد تا در راهپيمايي 22 بهمن شركت كنند.
در اين بيانيه خطاب به مردم شريف استان گلستان آمده است:
يوم الله 22 بهمن 57 يادآور ايامي است كه با مديريت پيامبر گونه امام راحل و بصيرت و استواري مردم فرهيخته ايران پيروزي حق بر باطل بدست آمد.
يادآور طليعه فجري است كه مردان استوار آهنين برمدعيان شكست ناپذيرعرصه داخلي يعني رژيم منحوس پهلوي و استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار فائق آمد.
لذا به پاسداشت اين ايام الهي و شكسته شدن طومار مدعيان جبهه شكست ناپذيري باطل، مردم شريف استان از زن و مرد، پير و جوان، همگام و همراه با همه اقشار جامعه با سلايق گوناگون اما دلداده انقلاب اسلامي و آرمان هاي بلند معمار كبير انقلاب و با تبعيت از فرامين رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي در يوم الله 22 بهمن، اين فرصت را مغتنم شمرده و يك بار ديگر عظمت و اتحاد دشمن شكن خود را به رخ جهانيان مي كشند، مشت ها را گره كرده و با صلابت هر چه تماتر فرياد بر مي آورند كه ظلم و ستم نابود شدني است و عدل و داد پاينده و جاودان خواهد ماند.
حضورگسترده شما در راهپيمايي 22 بهمن، سندي ديگر بر اوراق زرين اين استان وحدت آفرين مي افزايد و جهانيان اين صلابت و پايداري در ارزش ها و خون مطهر شهيدان را به نظاره مي نشينند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1195
  • کد خبر : 265