عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وحدت مردم ايران اسلامي گزينه روي ميزشان است

گلستاني ها:

وحدت مردم ايران اسلامي گزينه روي ميزشان است

مردم استان گلستان امروز با حضور باشكوه خود در 22 بهمن ماه 1392 فرياد زدند كه وحدت مردم ايران اسلامي گزينه روي ميزشان است.
امروز 22 بهمن ماه 1392 مردم هميشه در صحنه استان گلستان با حضور باشكوه خود در راهپيمايي 22 بهمن ماه در سي‎و‎پنجمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي يكپارچه و يكصدا فرياد زدند كه وحدتشان گزينه روي ميزي است كه بارها آن را مشق و عاشقي كرده‎اند.
مردم استان گلستان همانند هموطنانشان در جاي جاي ايران اسلامي امروز آمدند تا ثابت كنند 22 بهمن روز ايستادگي صريح و مستحكم ملت ايران بر اصول و مباني انقلاب اسلامي است.
امروز مردم ثابت كردند 22 بهمن مفهوم مطالبات عادلانه مردم ايران اسلامي در برابر توطئه‎هاي دشمنان اسلام است.
استان گلستان امروز نشان داد فرياد مردم فرياد مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر منافقان كور دل است و 22 بهمن امسال مفهوم شكل‎گيري حماسه ديگر دارد تا روز ياس كافران باشد.
حضور بي‎نظير مردم استان گلستان آنقدر باشكوه و عظيم بود كه قلم‎ها توان بيان آن را ندارد؛ مردم استان گلستان امروز آمدند تا با حضور بي‎همتاي خود بار ديگر حماسه ديگر بيافرينند تا تجلي اقتدار و عظمت ملي ايران اسلامي باشند.
امروز مردم استان گلستان حاضر شدند تا فرياد بزنند راهپيمايي 22 بهمن و حضور متحدانه مردم ايران اسلامي در صحنه‎هاي مختلف انقلاب اسلامي گزينه روي ميز مردم ايران است و به دشمن ثابت كردند كه عاشق گزينه‎هاي روي ميزند.
مردم گلستان امسال با شكوه بيشتري در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در هر كوي و برزن به خيابان‎ها آمدند و صحنه غرور ملي را در 22 بهمن به نمايش گذاشتند.
امروز در سي و پنجمين پيروزي شكوه‌مندانه ايران اسلامي همه آمدند تا ايستادگي خود را در راه انقلاب اثبات كنند، آمدند تا با آرمان‎هاي امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب ميثاق تازه كنند.
مردم با اين ندا در يوم‎الله 22 بهمن در صحنه حضور پيدا كردند؛ اگر هدف از تحريم دوري مردم از يكديگر است براي گسستن تحريم‎ها آمديم و براي برچيدن گزينه‎هاي روي ميز حريف به صحنه آمديم؛ آمديم كه بگوييم وقتي با هم باشيم جايي براي گزينه‎هاي روي ميز دشمن نيست.
ملت ايران براي نااميد كردن بدانديشان مي‎آيد، مردم براي تداوم عزت و استقلال به صحنه مي‎آيند تا بار ديگر وحدت و انسجام ملي را به تبعيت از مقام معظم رهبري نشان دهند.
امروز استان گلستان يكپارچه فرياد الله اكبر سر داد؛ الله اكبر به 35 سال ايمان، رشادت، شهادت و ايثار و فداكاري ملت مسلمان ايران.
لله اكبر به عزت، استقلال و آزادگيتان، به غيرت و اقتدار و عزمت و سربلنديتان.
الله اكبر به 35 سال خلق حماسه شورانگيز و باشكوه حضور و بصيرت ملي ملت ايران اسلامي، الله اكبر به 35 سال بيداري و بصيرت و آگاهي.
امروز مردم استان گلستان همانند مردم ايران اسلامي بپا خواست تا فرياد آزادگي و ظلم ستيزي را در گوش فلك فرياد زند.
الله اكبر، الله اكبر، الله اكبر ............

وحدت مردم ايران اسلامي گزينه روي ميزشان است

وحدت مردم ايران اسلامي گزينه روي ميزشان است

وحدت مردم ايران اسلامي گزينه روي ميزشان است


تأیید کننده خبر : ghaeni
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1379
  • کد خبر : 269