عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور حماسي در 22 بهمن ثابت كرد كه مردم هميشه در صحنه هستند

استاندار:

حضور حماسي در 22 بهمن ثابت كرد كه مردم هميشه در صحنه هستند

استاندار گلستان گفت: حضور حماسي و باشكوه ملت در 22 بهمن، ثابت كرد كه مردم هميشه و همچنان در صحنه حضور دارند.
دكتر "حسن صادقلو" روز سه شنبه در مراسم راهپيمايي 22 بهمن در جمع مردم گرگان افزود: اين حضور نشان داد كه شما و همه ملت ايران همچنان از آرمان هاي انقلاب اسلامي همچون گذشته دفاع مي كنيد.
به گفته وي، حضور آگاهانه و با صلابت شما و حمايت هاي شما از دولت و رييس جمهور و لبيك به نداي رهبر معظم انقلاب و ادامه آرمان هاي امام و شهدا، بار مسئوليت مسئولان اين نظام را در خدمت به آحاد جامعه سنگين تر كرده است.
وي تصريح كرد: 22 بهمن يك روز حماسي و تاريخي، در تاريخ اين نظام و انقلاب مي باشد.
وي تاكيد كرد: ملت ما بار ديگر حماسه سياسي را همچون 22 خرداد در راستاي بيانات و منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي، نشاند دادند و با تبعيت از ولي امر مسلمين جهان، به صحنه آمدند و وظيفه خود را باشكوه هر چه تمام تر از گذشته ادا كردند.
صادقلو گفت: امروز اين حضور باعث عاجز شدن چشم هاي دشمنان شده است و ابر قدرت ها و رسانه هاي آنان بايد اين صحنه ها به خوبي ثبت و ضبط نمايند.
استاندار گلستان افزود: ايام دهه فجر ايام ليالي القدر براي ملت ايران است.
وي يادآور شد: حضور پرشور شما مردم جاي تقدير و تشكر دارد و آفرين برغيرت شما گرگاني ها و امروز موظفم تا آفرين مقام معظم رهبري را به مردم عرض كنم.
وي اظهار كرد: ما هيچ گاه نخواهيم توانست از حضور شما مردم بزرگوار در صحنه هاي مختلف تشكر كنيم و اميدواريم كه خداوند به شما پاداش عنايت كند.


تأیید کننده خبر : ghaeni
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1198
  • کد خبر : 270