عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم در راهپيمايي 22 بهمن گزينه روي ميز آمريكا را زير پا گذاشتند


مردم در راهپيمايي 22 بهمن گزينه روي ميز آمريكا را زير پا گذاشتند

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان با قدرداني از حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن، گفت: ملت با اين حضور خود گزينه روي ميز آمريكا را زير پا گذاشت.
"علي اصغر طهماسبي" روز سه شنبه در اجتماع هزاران نفر از مردم شيعه و اهل سنت گنبدكاووس، افزود: ملت با بصيرت ايران اسلامي همچنين با حضور پرشور خود كه تجلي اقتدار ملي نيز است، مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني بويژه آمريكا زد.
وي بااشاره به حاكميت اسلام درنظام جمهوري اسلامي، گفت: انقلاب اسلامي ملت ايران تنها انقلاب درجهان است كه علاوه بر ماهيت ديني، داراي ابعاد سياسي، اقتصادي و فرهنگي نيز مي باشد كه يك افتخار محسوب مي شود.
طهماسبي همچنين بابيان اينكه انقلاب اسلامي ايران آزادترين انقلاب بود، اضافه كرد: در هيچ انقلابي پس از دو ماه انتخابات برگزار نمي شود اما در انقلاب ملت ايران اين امر تحقق يافت و تاكنون 32 انتخابات آزاد برگزار كرده است.
وي برگزاري اين انتخابات آزاد را خط بطلاني بر ادعاي دشمنان مبني بر نقش حقوق بشر در ايران دانست و تصريح كرد: در اوايل انقلاب همه گروه هاي سياسي حتي گروه هاي منافق و ضد انقلاب نيز آزادانه فعاليت داشتند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان خاطرنشان كرد: اين گروه ها تا زماني كه دست به اسلحه نبرده بودند آزادانه به فعاليت مشغول بودند و انقلاب نيز با رافت با آنان برخورد مي كرد.
طهماسبي، همچنين با اشاره به موفقيت ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي درحوزه هاي مختلف علمي و نظامي و دانش هسته اي، گفت: امروز انقلاب اسلامي جز 6 كشور برتر در دانش هسته اي است.
وي بااشاره به جنگ نرم دشمنان عليه انقلاب اسلامي، گفت: به رغم اينكه انقلاب اسلامي در مسائل فرهنگي 11 برابر دوران قبل از انقلاب فعاليت هاي فرهنگي داشته است اما بايد مراقب تهديدهاي جنگ نرم دشمنان بويژه درحوزه فضاي مجازي باشيم.
طهماسبي، امنيت و توسعه پايدار را از ديگر دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و گفت: در سايه اين امنيت امروز اقوام و مذاهب مختلف كشور و استان گلستان زندگي مسالمت آميزي دارند.
وي همچنين نقش ولايت فقيه را در رهبري انقلاب مهم دانست و تصريح كرد: امام راحل و جانشين خلف ايشان بدرستي هدايت انقلاب را بدست گرفته و آن را به پيش مي برند و امروز همه ما مسوول حفظ انقلاب و دستاوردهاي آن و حمايت از ولي فقيه هستيم.
درپايان اين راهپيمايي نيز قعطنامه 8 بندي قرائت و حاضرين با گفتن تكبير بندهاي مختلف آن را تاييد كردند.
شهرستان گنبدكاووس بابيش از 325 هزار نفر جمعيت درشرق استان گلستان واقع است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1193
  • کد خبر : 271