عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درك پيام امام و رهبري مؤلفه انقلاب اسلامي است

استاندار گلستان:

درك پيام امام و رهبري مؤلفه انقلاب اسلامي است

 

دكتر "حسن صادقلو" دوشنبه‌شب در جمع مردم گرگان اظهار داشت: امام خميني (ره) با يك ادبيات ويژه اين انقلاب را نمايان كردند لذا همه بايد براي درك اين ادبيات دقيق شويم.
وي تصريح كرد: برخي پس از پيروزي انقلاب اسلامي آن را همانند طوفان، عده‎اي به مثابه سيل خروشان و برخي نيز به زلزله‎اي مهيب تشبيه كردند اما انقلاب اسلامي در ادبيات امام راحل اين بود كه «انقلاب ما انفجار نور بود».
استاندار گلستان با بيان اينكه همه بايد نسبت به نورانيت انقلاب اسلامي دقت كنيم، افزود: دهه فجر از ديدگاه مقام معظم رهبري ميثاق با ارزش‎ها و آرمان‎هاي انقلاب اسلامي است لذا در اين راستا بايد اهداف تبيين و بازگو شوند.
صادقلو با اشاره به اينكه فلسفه و خاستگاه دهه فجر همان سوره قرآني فجر است، يادآور شد: دهه فجر انقلاب اسلامي نماد شكست‎پذيري مدعيان شكست‎ناپذير است و كساني كه ادعا مي‎كردند هيچگاه شكست نمي‎خورند.
وي ادامه داد: در هر جاي زمين كه ناحقي اتفاق بيفتد نتيجه آن غرقاب و شكسته شدن است لذا امام به همه ما يادآوري كرد كه پيام انقلاب اسلامي بايد به صورت متداوم و مستمر در جريان باشد.
استاندار گلستان با تأكيد بر اينكه ملت ايران مدعيان شكست‎ناپذير را شكاند، گفت: ذوق دهه فجر 10 روز است اما بايد تدبر كنيم كه در اين دهه چه مديريتي خلق شد و چه اتفاق مردمي شكل گرفت چراكه همه اين راهبردها نشان از يك كد تحقيقاتي مي‎دهد.
صادقلو بيان داشت: اگر ما دچار غفلت از تشخيص نادرست در دهه فجر شويم و آنچه پيام و فلسفه آن است درك نكنيم غفلت‎هاي تاريخي ما را از اساس حقيقت فاصله مي‎اندازد.
وي با اشاره به اينكه آهنين بودن از آهن داشتن بالاتر است، خاطرنشان كرد: قرآن در اين راستا مي‎فرمايد 20 آهن مي‎تواند 200 انسان آهن‎دار غير آهنين را شكست دهد.
استاندار گلستان با بيان اينكه بصيرت، وحدت، معرفت، درك پيام امام و رهبري از مولفه‎هاي مهم و اساسي است، ابراز داشت: بايد سيره صحيح دهه فجر را كشف و در اين زمينه تحقيق كنيم.
صادقلو در پايان عنوان داشت: دهه فجر تحقق ليال‎عشري است كه در قرآن نيز آمده و تداوم آن به عنوان يكي از ماموريت‎ها و مسئوليت‌هاي ما است.


تأیید کننده خبر : ghaeni
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1032
  • کد خبر : 272