عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با رویکرد بیطرفی از فعالیت احزاب در سطح استان استقبال می کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

با رویکرد بیطرفی از فعالیت احزاب در سطح استان استقبال می کنیم

با رویکرد بیطرفی از فعالیت احزاب در سطح استان استقبال می کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر پیگیری های لازم جهت تأسیس خانه احزاب استان گلستان گفت: با رویکرد بیطرفی از فعالیت احزاب سیاسی در سطح استان استقبال می کنیم.

"علی اصغر طهماسبی" در نشست با حزب مجمع دانشجویان و دانش آموختگان گلستان اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی و فرهنگ سازی، اولویت فعالیتهای سیاسی است.

وی ادامه داد: تدوین بانک اطلاعات احزاب و تشکلهای سیاسی استان از افتخارات حوزه معاونت سیاسی و اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار  افزود: باید از ظرفیت تشکیلاتی مجمع دانشجویان و دانش اموختگان در مسیر توسعه استان استفاده شود.

طهماسبی دولت تدبیر و امید در توسعه احزاب و ایجاد فضای باز سیاسی موفق عمل کرده است، یادآور شد: تاکنون با ده حزب و تشکل سیاسی استان بصورت تخصصی و چهره به چهره دیدار داشتیم و این روند را ادامه خواهیم داد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان نیز در این جلسه طی سخنانی؛ فعالیت سیاسی را فعالیتی جهادی دانست و توسعه سیاسی را از ابعاد توسعه متوازن تحلیل کرد.

"سید علی میرباقری" نشاط سیاسی را لازمه فعالیت های سیاسی دانست و تشکیل بانک اطلاعاتی احزاب را اقدامی موثر در راستای احترام به احزاب عنوان کرد.

دبیر کمیسیون احزاب استانداری گلستان توجه به فرهنگ نقد را معطوف به رعایت احترام به دیدگاههای مخالف و پرهیز از توهین و افترا دانست و بر ضرورت گفتگو میان همه طیف های سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین تاکید کرد.

وی همچنین از حمایت وزارت کشور در راه اندازی خانه احزاب استانی با هدف توانمند سازی احزاب و نظارت بر آنها در آینده نزدیک خبر داد.

با رویکرد بیطرفی از فعالیت احزاب در سطح استان استقبال می کنیم

با رویکرد بیطرفی از فعالیت احزاب در سطح استان استقبال می کنیم


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .