عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه برتر در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت

افتخاری دیگر برای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:

کسب رتبه برتر در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت

کسب رتبه برتر در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت

 در دومین سال متوالی، سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق به کسب رتبه برتر گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، در پایان مرحله داوری پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برای دومین سال متوالی بعنوان سازمان برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

بنا بر این گزارش ، در این جشنواره مهندس حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان لوح سپاس و تندیس جشنواره را از دستان وزیر صنعت ، معدن و تجارت دریافت نمود.

همچنین شرکت صنایع فلزی ایستا بعنوان شرکت خدمات فنی مهندسی نمونه کشوری شناخته شد که مهندس شهیدی مدیر عامل این شرکت ، لوح و تندیس این رتبه ارزشمند را دریافت نمود.

شایان ذکر است طرح پژوهشی انجام یافته توسط مرکز پژوهش های صنعتی معدنی پژوهان صنعت هومهر استان گلستان در بین طرح های پژوهشی واصله به دبیرخانه جشنواره و در پایان مرحله داوری به عنوان طرح برتر شناخته و دکتر رنجبر رئیس این مرکز ، لوح و تندیس خود را دریافت نمود.

انجمن خدمات فنی مهندسی استان گلستان نیز از بین انجمن های کشوری بعنوان انجمن برتر شناخته و توسط وزیر صنعت معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفت ، و تندیس و لوح این انجمن توسط مهندس منصور قلیچ لی دریافت شد تا استان گلستان با کسب چهار عنوان برتر این جشنواره در سال 1395 از نظر فعالیت های پژوهشی و آموزشی بالاتر از سایر استان ها قرار گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 2215
  • کد خبر : 28453