عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » غفلت از فضای مجازی آسیب‌رسان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

غفلت از فضای مجازی آسیب‌رسان است

غفلت از فضای مجازی آسیب‌رسان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: شبکه‎های مجازی یک فرصت است، ولی هنگامی که از آن غافل شویم یقینا به یکی از آسیب‎های اجتماعی مبدل خواهد شد.

“علی اصغر طهماسبی” در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری، اظهار کرد:بیش از 70 درصد جمعیت ایران کاربر فضای مجازی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کارگروه های تشکیل شده در سطح استان گلستان کارگروه بانوان است، تصریح کرد: نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان به خود اختصاص داده‎اند و جایگاه بانوان در جامعه بسیار حائز اهمیت است، زیرا اجتماع به قشر زنان بسیار نیازمند است.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان با بیان اینکه جایگاه سازمانهای مردم‎نهاد باید در ادارات  ودستگاه‎های اجرایی مهم جلوه کند، گفت: نظارت و بازرسی از اقدامات، عملکرد و مصوباتی است که در این کارگروه‎‎ها مصوب می‎شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان شناخت فرصت‎ها و آسیب‎های اجتماعی را بسیار حائز اهمیت دانست و اذعان کرد: استان گلستان رنگین‎کمان اقوام است و با توجه به ظرفیت های بسیار بالایی که دارد، باید با تعامل دستگاه‎های اجرایی میزان آسیب‎های اجتماعی را کاهش دهیم.

طهماسبی با بیان اینکه یکی از اضلاع توانمندسازی آموزش فراگیر است، افزود: نباید به سادگی از برخی آسیب‎های اجتماعی گذشت، همانگونه که مقام معظم رهبری از آسیب‎های اجتماعی به عنوان ناتوی فرهنگی یاد می‎کند.

وی در پایان گفت: ما در سازماندهی نظام مشاوره‎ای کم‎ کاری می‎کنیم، در واقع به هر میزانی که به نظام مشاوره‎ای توجه کنیم هزینه نیست، بلکه یک فرصت است.

غفلت از فضای مجازی آسیب‌رسان است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .