عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برخی از اخبار و افشاگری های شبکه های اجتماعی، امنیت ملی را خدشه دار می کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

برخی از اخبار و افشاگری های شبکه های اجتماعی، امنیت ملی را خدشه دار می کند

برخی از اخبار و افشاگری های شبکه های اجتماعی، امنیت ملی را خدشه دار می کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: متأسفانه درفضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اخبار و عناوینی تحت عنوان افشاگری های سیاسی مطرح می شود که از اساس دروغ بوده و وحدت جامعه و امنیت ملی را خدشه دار می کند.

"علی اصغر طهماسبی" در بخش دوم سخنانش در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی استان، افزود: باید عزت مندی بین المللی را که امروز در عرصه های مختلف از جمله اقتدار سیاسی، اجتماعی و دفاعی نصیب کشور شده بزرگ برشمرد.

وی در ادامه به بیان برخی از دستاوردهای مهم و بزرگ نظام در سه سال اخیر پرداخت و اظهار کرد: امنیت امروزی که در داخل کشور و مرزهای جمهوری اسلامی داریم مدیون خون 200 هزار شهید دفاع مقدس و 20 هزار شهید ترور در کشور هستیم و همگان باید بدانند که این امنیت به آسانی بدست نیامده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اعتماد دوباره جهانیان به ایران، افزایش چند برابری تولید نفت و بازگشت قدرت ایران در اوپیک، بازگشایی سایت های علمی و پژوهشی به گواه دانشمندان و اساتید دانشگاه، بازگشت اعتبار به پاسپورت ایرانی و تردد آسان هم وطنان، بیماران، دانشجویان و خانواده های آنها به کشورهای خارجی را به عنوان بخشی از این دستاوردها نام برد.

وی همچنین، برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی بر فراز بزرگترین ناوگان دریایی منطقه، کاهش هزینه های سنگین ترانزیت، دسترسی آسان به داروهای بیماری خاص در پی لغو تحریم های دارویی، ایجاد اختلاف گسترده در نظام حاکمیتی امریکا و ایجاد تنش بی سابقه بین دولت امریکا و رژیم اشغالگر قدس و کاهش مظلوم نمایی رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی را از دیگر دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی برشمرد که نباید در مصادره شخصی و جناحی قرار بگیرد.

طهماسبی ادامه داد: کاهش چشمگیر هزینه های ارزی، نابودی شرکت های دور زننده تحریم، تعطیلی دکان بابک زنجانی ها که به بهانه تحریم سرمایه های آنچنانی به جیب خود زدند، شکستن تحریمهای هواپیمایی پس از 38 سال، رشد اقتصادی و کاهش نرخ تورم، از دیگر دستاوردهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: ما در بحث امنیت ملی با احدی تعارف نداریم و مقابل هر اقدام و کلامی که در جهت تضعیف و کوچک شمردن دستاوردهای نظام، جایگاه ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری باشد، خواهیم ایستاد.

برخی از اخبار و افشاگری های شبکه های اجتماعی، امنیت ملی را خدشه دار می کند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .