عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 1524 پروژه در هفته دولت افتتاح و کلنگ‎زني مي شود

استاندار گلستان:

1524 پروژه در هفته دولت افتتاح و کلنگ‎زني مي شود

1524 پروژه در هفته دولت افتتاح و کلنگ‎زني مي شود

استاندار گلستان گفت : همزمان با هفته دولت در استان گلستان يک هزارو 524 پروژه عمراني ، اقتصادي و اشتغالزا افتتاح ، بهره برداري و يا عمليات اجرايي آن آغاز مي شود.

"جواد قناعت" در چهارمين جلسه شوراي اداري سال 1392 استان اظهار داشت: اعتبار پروژه‎هاي هفته دولت بالغ بر 2 هزار و 158 ميليارد ريال است که از اين تعدادیک هزاروپانصدوسه پروژه قابل افتتاح و 21 پروژه کلنگ‎زني مي‎شود.

وي خاطرنشان کرد:از اين تعداد، 493 پروژه عمراني است با اعتباري بالغ بر يک‎هزار و 24 ميليارد ريال و يک‎هزار و 31 پروژه نيز اقتصادي است که اعتبار آن يک‎هزار و 334 ميليارد ريال مي باشد. 
استاندار گلستان افزود: در هفته دولت شاهد افتتاح، اتمام، عمليات و ساخت يک‎هزار و 631 واحد مسکن‎مهر در استان با اعتبار 359 ميليارد ريال خواهيم بود.
قناعت از گازرساني به 14 روستاي استان خبر داد و بيان داشت: افتتاح گازرساني به 102 واحد صنعتي و پنج مجتمع مسکن‎مهر در استان در هفته دولت انجام خواهد گرفت.
وي همچنين از برگزاري دو يادواره همزمان با آغاز و پايان هفته دولت در اين استان خبر داد.
قناعت اظهارداشت: در آغازين روز از هفته دولت، نخستين يادواره شهداي دولت با محوريت بسيج ادارات کل برگزار مي‎شود و هشتم شهريورماه نيز يادواره شهيدان رجايي و باهنر با محوريت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي برگزار خواهد شد.
وي در پايان از همه مديران دستگاههاي اجرايي استان خواست جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه هاسي هفته دولت نهايت همت و تلاش خود را بکار گيرند .


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1907
  • کد خبر : 289