عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشگاهها محور توانمند سازی جامعه باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

دانشگاهها محور توانمند سازی جامعه باشند

دانشگاهها محور توانمند سازی جامعه باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دانشگاهها باید به همت روابط عمومی فعال و پویایی که دارند، با نیاز سنجی و برگزاری کارگاههای آموزشی، محور توانمند سازی جامعه باشند.

"علی اصغر طهماسبی" در نشست با مسئولین روابط عمومی دانشگاههای دولتی استانهای شمالی کشور، اظهار کرد: شما باید زبان گویای رؤسای دانشگاه باشید و با فعال نمودن اتاق های فکر و با استفاده از تمام ظرفیت های محیط های آموزشی و پژوهشی، برای اعتلای نظام گام بردارید.

وی با بیان اینکه امروز فعالان فضای مجازی ترسیم کننده نقشه راه فرهنگی کشورند، خاطرنشان کرد: اگر شما در این حوزه اطلاع رسانی پا پس بکشید و حضور فعال نداشته باشید، شبکه های اجتماعی اخبار و اطلاعات بعضاً نادرست را منتشر خواهند کرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی ادامه داد: در عصر ارتباطات بخش اعظمی از مدیریت سرمایه های اجتماعی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اتفاق می افتد بنابراین نباید از این فضا غافل شد.

طهماسبی تأکید کرد: توصیه بنده به شما این است که سرعت ارسال اخبار خود را بالا ببرید و در تولید خبر صداقت داشته و حیاط خلوتی برای خود قائل نشوید.

وی در ادامه بیان کرد: روابط عمومی دانشگاهها همچنین نقش بی بدیلی در توسعه فعالیت های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی  و اجتماعی دانشگاه دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان گفت: برنامه روابط عمومی باید موثر و مبتنی بر اهداف روشن و دقیق باشد، مخاطب خاص خود را به درستی بشناسد و به شیوه ای دقیق ارائه شود که توجه مخاطب را جلب کند.

دانشگاهها محور توانمند سازی جامعه باشند

دانشگاهها محور توانمند سازی جامعه باشند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .