عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هنر یک راهبرد اساسی برای رسیدن به هدف است

استاندار گلستان:

هنر یک راهبرد اساسی برای رسیدن به هدف است

هنر یک راهبرد اساسی برای رسیدن به هدف است

استاندار گلستان، هنر را یک راهبرد اساسی برای رسیدن به هدف خواند و گفت: هنرمندان باید به چشم انداز برنامه های خود به صورت گسترده و عمیق توجه کرده و انر هنری را با مطالعه بر روی شرایط و موضوعات بومی ارائه کنند.

دکتر "حسن صادقلو" شامگاه روز گذشته در دیدار با هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان، اظهار کرد: هنر یک راه سریع، جذاب و آسان جهت رسیدن به هدف است و به همین دلیل یک راهبرد به حساب می آید.
وی در ادامه فرهنگ سازی را از مأموریت های اصلی حوزه هنری معرفی کرد و افزود: هنرمندان و متولیان حوزه های فرهنگ، اندیشه و هنر باید مطالبات مردم را به شکل منطقی و با ادبیات اصولی و درست ارائه نمایند چرا که همیشه ادبیات مطالبه، مشکلات فراوانی را ایجاد نموده است.
دکتر صادقلو در پایان به بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی در برنامه ها و فعالیت های هنری اشاره کرد و گفت: متأسفانه هنرمندان با رسانه ملی ارتباط کمی دارند و در آن کمتر دیده می شوند، در حالی که این رسانه ظرفیت مناسبی را برای فرهنگ سازی در بین مردم جامعه دارد.
نشست استاندار گلستان با رییس حوزه هنری استان و جمعی از کارکنان، اساتید و هنرمندان بخش های مختلف هنری که در محل استانداری برگزار شد، در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی، هنری و فعالیت های حوزه هنری بحث و گفتگو صورت گرفت.
رییس حوزه هنری گلستان در این دیدار ضمن ارائه گزارش مختصری از برنامه های این مرکز و چشم انداز پیش رو گفت: بیش از یک دهه از عمر حوزه هنری استان می گذرد و موفقیت های چشمگیری در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری کسب نموده و امیدواریم با تلاش هنرمندان در آینده نیز ادامه یابد.
"نقی محمدنژاد" با اشاره به توجه و عنایت مقام معظم رهبری به این نهاد افزود: حوزه هنری استان تمام سعی و تلاش خود را در جهت تحقق منویات معظم له به کار بسته است.
وی ادامه داد: توجه به جذب و پرورش استعدادهای جوان از مهمترین فعالیت های این مرکز به شمار می رود و هم اکنون افزون بر یکهزار هنرمند در ارتباط مستقیم با این مرکز فعالیت می کنند.
محمدنژاد اظهارکرد: برپائی تکیه هنرمندان، سفر هنرمندان به عتبات عالیات، ساخت مجتمع خانه هنر سوره، ساخت فیلم های مستند و انیمیشن، انتشار کتاب، تولید موسیقی اقوام گلستانی، جشنواره حجاب و عفاف، برگزاری کارگاه های تخصصی از جمله فعالیت های این مرکز به شمار می رود.


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1556
  • کد خبر : 293