عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لازمه پايداري جهان بشريت وجود امنيت در جامعه است


لازمه پايداري جهان بشريت وجود امنيت در جامعه است

لازمه پايداري جهان بشريت وجود امنيت در جامعه است

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت امنیت و سلامت در جامعه اظهار كرد: لازمه پایداری جهان بشریت وجود امنیت و سلامت در جامعه است.
دكتر "حسن صادقلو" روز یكشنبه در رزمایش آغاز طرح نوروزی ۱۳۹۳ استان گلستان در ستاد فرماندهی انتظامی استان گفت: ایجاد امنیت و سلامت در ظرفیت كار نیروهای انتظامی و امدادی موج می زند كه در تمام اوقات و به ویژه در زمان های خاص نوروز و تابستان و ایام ویژه، ایجاد امنیت و سلامت و خدمت به انسان ها را در دستور كار خود قرار می دهند.
وی افزود: خانواده ها در ایام نوروز با امید سفرهای خوب و ایمن به نقاط مختلف كشور سفر می كنند تا با ایجاد روحیه مضاعف برای شروع سالی پربار خود را آماده كنند.
نماینده عالی دولت در گلستان تأكید كرد: نیروهای انتظامی و امدادی در رقم زدن اوقاتی خوش و ایمن همراه با شادی تأثیر بسزایی دارند.
استاندار گلستان ، خدمت در نیروهای انتظامی و امداد و نجات را یك جهاد اساسی در راه حق دانست و خاطرنشان كرد : قلمرو كار نیروهای انتظامی و امداد و نجات ، نجات جان انسان هاست و بر اساس آموزه های دینی نجات انسان ارزش و جایگاه ویژه ای نزد پروردگار دارد.
استاندار گلستان با تأكید بر ضرورت خدمت صادقانه در دستگاه های مختلف تصریح كرد: فردی كه برای مردم كار می كند نیاز است تا روح مهربانی در آن موج بزند و اگر فرد با زبان مهربانانه خدمتش را انجام دهد تأثیر چند برابر در جامعه خواهد داشت.
وی با بیان اینكه خدمت در دستگاه ها و به خصوص نیروهای انتظامی و امدادی باید با سعه صدر، مهربانی و دلسوزی باشد، تصریح كرد: اگر خدمت این گونه باشد چنان چه تلاشش به نتیجه نرسد مخاطب نمی گوید كار انجام نداد بلكه می گوید نشد كه كاری انجام شود و این دو برداشت بسیار متفاوت است.
رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال ۹۳ گلستان گفت: گلستان آماده میزبانی در نوروز است و تمامی دستگاه های مرتبط با سفرهای نوروزی در استان با تمام قوا و امكانات در تلاشند تا سفرهای خوب و ایمن را برای مردم فراهم كنند.
دكتر صادقلو در پایان یادآور شد: استان گلستان از نظر گردشگری دارای ظرفیت های فراوانی است و دوباره از همه نیروها در كلیه دستگاه ها می خواهم با تمام ظرفیت در معرفی ظرفیت های گردشگری استان تلاش كنند تا استان گلستان میزبان شایسته ای برای مسافران و گردشگران باشد.

لازمه پايداري جهان بشريت وجود امنيت در جامعه است

لازمه پايداري جهان بشريت وجود امنيت در جامعه است


تأیید کننده خبر : ehsangharib
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 2103
  • کد خبر : 3