عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان میزبان چهارمین جشنواره کشوری فرهنگی و هنری نماز میشود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

گلستان میزبان چهارمین جشنواره کشوری فرهنگی و هنری نماز میشود

گلستان میزبان چهارمین جشنواره کشوری فرهنگی و هنری نماز میشود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اسفند ماه سال جاری استان گلستان میزبان چهارمین جشنواره کشوری، فرهنگی و هنری نماز خواهد بود.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه ای که به همین منظور در استانداری گلستان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره ای یک ظرفیت و فرصت بسیار مناسب برای استان گلستان محسوب می شود و مایه افتخار استان است.

وی بیان کرد: نماز همه چیز یک مؤمن است و اگر نماز ما قبول باشد، سایر کارها و خدمات ما مورد قبول درگاه حق تعالی قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: به دلیل اهمیت و جایگاه این جشنواره، بحث اطلاع رسانی آن باید از همین امروز آغاز شود و از تمام رسانه ها بویژه صدا و سیمای استان انتظار داریم تا اطلاع رسانی اخبار این جشنواره را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: تاریخ دقیق برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز و مهلت ارسال آثار پس از ایام دهه اول محرم از طریق دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره به اطلاع عموم خواهد رسید.

طهماسبی با بیان اینکه ائمه محترم جمعه و جماعات، بلندگوی نظام جمهوری اسلامی هستند خاطرنشان کرد: علما و روحانیت یک ظرفیت و سرمایه بزرگ در نظام اسلامی هستند و می بینیم که در تمامی شهرها و حتی دورافتاده ترین روستاهای کشور با مردم بصورت مستقیم در ارتباط اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: بویژه که در ایام ماه محرم که مخاطبان بیشتری در مساجد و هیئات مذهبی حضور دارند باید از این فرصت در جهت اطلاع رسانی هر چه بیشتر در خصوص برگزاری این جشنواره استفاده کنیم.

وی در پایان یادآور شد: فراموش نکنیم که امام حسین(ع) در ظهر عاشورا اهمیت نماز را به خوبی نشان دادند و در میانه میدان جنگ نماز جماعت را برپا ساختند و این درس بزرگی برای همه ماست تا با استفاده از فرصتهای بزرگی نظیر همین جشنواره در فرهنگسازی اقامه نماز، استفاده نماییم.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .