عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرمایه گذاران مشهدی در گلستان سرمایه گذاری می کنند


سرمایه گذاران مشهدی در گلستان سرمایه گذاری می کنند

سرمایه گذاران مشهدی در گلستان سرمایه گذاری می کنند

مدیران ارشد استان گلستان به دنبال مراجعاتی که طی چند ماه گذشته جهت جذب و حضور سرمایه گذاران در استان داشتند به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کردند و رایزنی های لازم جهت جذب سرمایه گذاران مشهدی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، معاون برنامه ریزی استاندار اظهار کرد: در این سفر با گروه سرمایه گذار مشهدی به این توافق رسیدیم که پس از دهه ی اول ماه محرم پیشنهادات استان را مد نظر قرار داده و با سفری به گلستان ضمن بررسی دقیق این خطه، زمینه های سرمایه گذاری گردشگری و کشاورزی را اعلام نمایند.

علی مرگدری با اشاره با قابلیت های بالای گروه سرمایه گذار گفت: آنان پس از انجام بررسی های لازم ظرف مدت یک ماه تا 40 روز تمهیدات عملیاتی لازم را انجام خواهند داد.

وی دیگر هدف این سفر را استفاده از پتانسیل زوار امام هشتم (ع) عنوان کرد و افزود: سالانه قریب به 4 میلیون نفر زائر خارجی به مشهد می آیند و طبق توافقات انجام شده مقرر شد تبادل زوار بین مشهد و گلستان انجام شود.

وی تصریح کرد:تبادل زوار بدین معناست که بسیاری از گردشگران خارجی، جایی جز مشهد را در ایران نمی شناسند و با این توافق مدیران خراسان رضوی آنها را به سوی استان گلستان نیز هدایت می کنند که ما امیدواریم با این توافق، اتفاقات جدیدی در بحث سرمایه گذاری بیفتد.

لازم به ذکر است رویکرد دولت یازدهم در استان گلستان به تجارت خارجی و سرمایه گذاری، تلاش پیوسته جهت معرفی قابلیت و پتانسیل هاست.

همچنین مقرر شد موارد توافق شده از طریق کارگروه گردشگری استان بررسی و پیگیری شود.

 


تأیید کننده خبر : کیانپور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .