عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همکاری مردم و دهیاران در سرشماری کشاورزی مناسب بود

مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری گلستان:

همکاری مردم و دهیاران در سرشماری کشاورزی مناسب بود

همکاری مردم و دهیاران در سرشماری کشاورزی مناسب بود

 مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری گلستان اظهار کرد: روند آمارگیری طبق برنامه و همکاری مردم و دهیاران در سرشماری کشاورزی مناسب بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، محمد دودانگی در مصاحبه با خبرنگار این پایگاه گفت: تا به امروز 75 درصد پرسش نامه ها تکمیل شده و بر اساس آن 219 خانوار فهرست شده اند.

وی تصریح کرد: از بین خانواده های فهرست شده قریب 80 هزار و 900بهره بردار شناسایی شده اند و خوشبختانه در روند آمار گیری ما از متوسط کشوری پیشتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم تا فرصت پایانی سرشماری یعنی 18 آبان کار تمام شود، افزود: امیدواریم اگر چنانچه روند سرشماری پایان یافت و بهره بردارانی بودند که سرشماری نشدند، به ستاد های سرشماری فرمانداری ها و یا ادارات جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری گلستان با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در امر سرشماری بهره برداران غیر ساکن هستند گفت: پیش بینی می کنیم که 5 درصد از بهره برداران ما غیر ساکن باشند یعنی کسانی که فعالیت کشاورزی دارند اما دهیاران اطلاعاتی از آنها ندارند که این افراد یا با مراجعه حضوری یا با تماس تلفنی با ستاد آمار اطلاعات می توانند اطلاعات خود را اعلام کنند.

وی افزود در فرصت باقی مانده از کشاورزان می خواهیم با توجه به اینکه گلستان استانی کشاورزی است و 49 درصد جمعیت آن را روستائیان تشکیل می دهند و با توجه به اینکه این آمار تا 10 سال آینده معتبر است و زمینه تصمیم گیری در برنامه های ششم و هفتم توسعه محسوب می شود، در ارائه آمار صحیح و دقیق به ماموران سرشماری کوتاهی نکنند.

دودانگی با بیان اینکه برای نخستین بار سرشماری کشاورزی به صورت الکترونیکی و از طریق تبلت انجام شد، گفت: خوشبختانه روند انجام کار مناسب بود و ما به هدف خود که دقت در آمارگیری صحیح بود دست یافتیم.

لازم به ذکر است بهره برداران غیر ساکن می توانند از طریق شماره تلفن 47-01732480046 با ستاد آمار و اطلاعات تماس گرفته و مشخصات خود را ارائه دهند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .