عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تداوم اوج گیری فرودگاه گرگان و تکیه بر سکوی پانزدهم عملکرد پروازی


تداوم اوج گیری فرودگاه گرگان و تکیه بر سکوی پانزدهم عملکرد پروازی

تداوم اوج گیری فرودگاه گرگان و تکیه بر سکوی پانزدهم عملکرد پروازی

 در پی روند افزایشی پروازهای فرودگاه گرگان و کسب رتبه شانزدهم در عملکرد پروازی در دی ماه ، این بار فرودگاه گرگان با یک پله صعود ، در جایگاه پانزدهم عملکرد پروازی فرودگاههای کشور ایستاد .

به‌ گزارش روابط عمومي اداره كل فرودگاه هاي استان گلستان ؛ بر اساس آخرین شماره ماهنامه آماری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران مربوط به عملکرد بهمن ماه 95 ، از بین 45 فرودگاه عملیاتی تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه گرگان در رده پانزدهم فرودگاههای ایران و بالاتر از فرودگاههای رشت ، ارومیه و ساری قرار گرفت .

 در بهمن ماه امسال 300 پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه گرگان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، 42 درصد رشد نشان می دهد . در همین مدت ، فرودگاه گرگان پذیرای 25831 نفر مسافر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 75 درصد رشد داشته است .

تعداد پرواز بهمن ماه ، نسبت به دی ماه امسال 5 درصد و تعداد مسافر 7 درصد رشد داشته است .

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 95 و افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی ، اداره کل فرودگاههای استان گلستان با بکارگیری تمام توان و امکانات خود ، آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز می باشد . در همین راستا ضمن برقراری پروازهای فوق العاده در ایام نوروز در مسیرهای پرتقاضا ، اقدام به برقراری پرواز در مسیرهای جدید نموده که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1519
  • کد خبر : 31438