عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ادای احترام استاندار گلستان به مقام شامخ شهدای گمنام شهر انبار الوم

عصر امروز با حضور در بخش وشمگیر شهرستان آق قلا:

ادای احترام استاندار گلستان به مقام شامخ شهدای گمنام شهر انبار الوم

ادای احترام استاندار گلستان به مقام شامخ شهدای گمنام شهر انبار الوم

 استاندار گلستان در بدو ورود به بخش وشمگیر با حضور در مزار شهدای گمنام شهر انبار الوم به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام نمود.

 عصر امروز سه شنبه 24 اسفند ماه،"دکتر حسن صادقلو" استاندار گلستان که به منظور دیدار صمیمی با مردم بخش وشمگیر و شرکت در شورای اداری شهرستان آق قلا در شهر انبارالوم حضور یافته بود، در بدو ورود در معیت "امانگلدی ضمیر" فرماندار و به همراه مدیران کل دستگاههای اجرایی استانی و مسئولین شهرستان آق قلا با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر با قرائت فاتحه به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام نمودند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، "استاندار گلستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان، شهدا را هدایتگران جامعه دانست و گفت: هرگاه که جوامع به بن بست رسیده اند این شهدا هستند که می توانند آنها را به مسیر درست راهنمایی و هدایت کنند.

 ایشان در ادامه افزودند:شهدا برای دفاع از کشور و انقلاب و تامین امنیت و آسایش مردم جان خویش را فدا کردند و همه ما وظیفه داریم قدردان کسانی که این استقلال، امنیت و آزادی را به ما هدیه دادند باشیم.

 "صادقلو" تصریح کرد: ملت بزرگ و آزاده ایران نیز تاکنون نشان داده که همواره قدردان شهدا و آزادگان بوده و خواهد بود و قطعا ملتی که قدردان بزرگان و گذشتگان خود باشد آینده درخشانی در پیش روی خواهد داشت.

 دیدار صمیمی با مردم بخش وشمگیر ،شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان و بازدید از شرکت سهامی مزرعه نمونه از برنامه های حضور استاندارگلستان در شهر انبار الوم شهرستان آق قلا است.

ادای احترام استاندار گلستان به مقام شامخ شهدای گمنام شهر انبار الوم

 

ادای احترام استاندار گلستان به مقام شامخ شهدای گمنام شهر انبار الوم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1566
  • کد خبر : 31652