عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای خبرنگاران رسمی کارت ویژه انتخابات صادر می‌کنیم

رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان گلستان:

برای خبرنگاران رسمی کارت ویژه انتخابات صادر می‌کنیم

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات  استان گلستان با تاکید بر اعتقاد دولت به اطلاع رسانی شفاف و دقیق رویدادهای انتخابات، گفت: قصد داریم برای خبرنگاران رسمی استان کارت ویژه‌ای برای تردد در فرمانداری‌ها صادر کنیم.

 علی یازرلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس در سخنانی کوتاه با تقدیر از حضور پرشور خبرنگاران گنبدی در ستاد انتخابات و پوشش رسانه‌ای رویدادهای مرتبط با ثبت نام نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: ما به حضور خبرنگاران و اطلاع رسانی دقیق و شفاف اعتقاد راسخ داریم و خبرنگاران را یکی از ارکان برگزاری و اجرای انتخابات می‌دانیم.

 مدیر کل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه راه‌اندازی اتاق خبر در فرمانداری‌ها در مجاورت ستاد انتخابات هر شهرستان ابتکاری بود که بنا بر اعتقاد به حضور خبرنگاران صورت دادیم، افزود: در پی آن هستیم برای خبرنگاران رسمی استان گلستان در شهرستان‌های مختلف کارت ویژه‌ای را صادر کنیم تا برای تردد در ستاد انتخابات و فرمانداری‌ها دچار مشکل نشوند.

 گفتنی است علی یازرلو که برای بازدید از ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس به فرمانداری ویژه این شهرستان آمده بود مورد استقبال و تقدیر جمعی از خبرنگارانی قرار گرفت که از عملکرد وی در حمایت از حضور خبرنگاران در ستادهای انتخابات مسرور بودند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .