عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید نگاه اقتصادی ما متمرکز بر بنگاههای کوچک و متوسط باشد

معاون اقتصادی استاندار در اولین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا:

باید نگاه اقتصادی ما متمرکز بر بنگاههای کوچک و متوسط باشد

باید نگاه اقتصادی ما متمرکز بر بنگاههای کوچک و متوسط باشد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: باید نگاه اقتصادی ما متمرکز بر بنگاههای کوچک و متوسط باشد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "محمود ربیعی" در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در ابتدای سخنان، ظرفیت بزرگان، علماء و روحانیون در مشورت و کمک نمودن در تصمیم گیری ها بسیار تاثیر گذار دانست.

 وی موقعیت شهرستان آق قلا را استراتژیک خواند،نزدیکی به مرکز استان، دسترسی آسان به فرودگاه، راه آهن و مسیر ریلی،مرزی بودن و همجواری با کشورترکمنستان ، قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی جاده اینچه برون ، حاصلخیز بودن زمینهای کشاورزی و داشتن مردمی فعال در زمینه های مختلف اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی را از ویژگی های خاص و مورد توجه این شهرستان بیان نمود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ضمن اشاره به شعار سال رهبر فرزانه انقلاب در سال 95 ،تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول محترم ریاست جمهوری را اولین اقدام دولت "تدبیر و امید" در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بیان داشت ،آرامش ، تثبیت و رونق اقتصادی حاکم برجامعه ، افزایش رشد 7 درصدی اقتصادی ،کاهش نرخ تورم ، افزایش و توسعه صادرات نفتی و غیر نفتی به زعم مرکز آمار ایران را از افتخارات و کارنامه درخشان دولت یازدهم دانست.

 این مقام مسئول در استان گلستان ، موافقت سازمان محیط زیست کشور در بحث جزیره آشوراده و ایجاد مرکز گردشگری را از اتفاقات بسیار خوب دولت یازدهم در راستای اشتغالزائی و توسعه صنعت توریست بیان داشت.

 وی وجود منطقه آزاد تجاری را یکی از جهش های اقتصادی استان ها و شهرستانهای مرزی دانست ،استقرار بندر خشک اینچه برون و پیگیری احداث راه آهن گرگان به مشهد و اتصال ریلی استانهای گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی را عزم جدی دولتمردان "تدبیر و امید" در توسعه استان بیان نمود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری از کسب رتبه هفتم استان در سطح کشور با جذب 4500 میلیارد ریال تسهیلات رفع موانع تولید خبر داد و افزود: سهم استان گلستان در تسهیلات رفع موانع تولید 4220 میلیارد ریال بوده که در سال گذشته 4500 میلیارد ریال و رشدی بالای 100 درصدی جذب اعتبار انجام شد و در بازنگری مقایسه ای استانی با توجه به استقرار 1100 واحد تولیدی و صنعتی به تناسب تعداد واحدهای تولیدی قطعا رتبه برتر کشوری را کسب خواهیم کرد.

 "ربیعی" در خاتمه سخنان گریزی به حماسه بزرگ ملی "دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره شورهای اسلامی شهر و روستا " داشته ، نگاه جهانیان به "رابطه مردم و نظام جمهوری اسلامی و حضور در مناسبت هایی همچون یوم الله 22 بهمن و انتخابات " معطوف داشت ،حضور حماسی و مشارکت حداکثری مردم را باعث اقتدار و تقویت نظام در صحنه های داخلی و بین المللی دانست.

باید نگاه اقتصادی ما متمرکز بر بنگاههای کوچک و متوسط باشد

 

باید نگاه اقتصادی ما متمرکز بر بنگاههای کوچک و متوسط باشد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 778
  • کد خبر : 32307